شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تفرقه افکنان بزرگ‌ترین دشمنان عدالت، امنیت، برادری و توسعه‌اند
19 آبان 1398 - 13:43
شناسه : 8174
7

هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت و اشاعه گفتمان وحدت در جامعه است و حل مشکلات امروز جهان اسلام با وحدت امکان‌پذیر است میلاد یگانه اسوە عالم بشریت، حضرت ختمی‌مرتبت، محمد مصطفی (ص) چون همیشه، موجی از شور و شعف و معرفت در میان آحاد جامعه ایجاد کرده و موجبات همبستگی و تقویت وحدت و […]

ارسال توسط :

هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت و اشاعه گفتمان وحدت در جامعه است و حل مشکلات امروز جهان اسلام با وحدت امکان‌پذیر است

میلاد یگانه اسوە عالم بشریت، حضرت ختمی‌مرتبت، محمد مصطفی (ص) چون همیشه، موجی از شور و شعف و معرفت در میان آحاد جامعه ایجاد کرده و موجبات همبستگی و تقویت وحدت و برادری را در جامعه اسلامی، بیش‌ازپیش تقویت می‌کند.

بانگ ملکوتی « أَشْهَدُ أَنّ لَّا إِلَٰهَ إِلَّإ الله و أَشْهَدُ أَنّ محمداً رسول‌الله » که امروز در سراسر گیتی طنین‌انداز شده، ترنم آسمانی دعوت حق‌تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی جامعه بشری است.

هم‌اکنون جهان اسلام نیازمند یکپارچگی و اتحاد برای فائق آمدن بر مصائب و مشکلاتی است که به‌واسطه دخالت بیگانگان دامن‌گیر ممالک اسلامی شدە است، باشد که این مناسبت خجسته، راه را بر هم‌افزایی، همدلی و همسویی همه مسلمانان هموار و موجبات خشنودی و رضایت آن یگانه منجی عالم بشریت را فراهم نماید.

هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت و اشاعه گفتمان وحدت در جامعه است و حل مشکلات امروز جهان اسلام با وحدت امکان‌پذیر است. در نظریات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، وحدت نه یک تاکتیک بلکه استراتژی است و بر همین اساس امروز استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان پیشاهنگ همزیستی و وحدت اقوام و مذاهب مختلف در ایران عزیز در حالی بر ریل توسعه قرارگرفته که بیش از هر عامل دیگری برای این طنین دلنواز توسعه، وحدت و همدلی آحاد مردم است که چنین سنگ زیرین پیشرفت و آبادانی این خطه از میهن شده است.

اکنون و در این شرایط خطیر، آنانی که به هر دلیلی و با هر شکل و رنگی بر طبل اختلافات می‌کوبند بزرگ‌ترین دشمنان عدالت، امنیت، برادری و توسعه‌اند.

بی‌شک برای دستیابی به وحدت سفارش شده دین مبین اسلام چاره‌ای جز تبدیل ارزش وحدت به گفتمانی مسلط در ذهن و عمل نداریم؛ برای تحقق این امر نیز باید با اقدامات زیربنایی و فرهنگ‌سازی ریشه‌ای، زمینه رواداری و همگرایی را فراهم آوریم.

اینجانب ضمن تبریک آغاز ماە ربیع‌الاول و هفته وحدت و همچنین میلاد فرخنده آخرین فرستاده خداوندگار عالمیان و حضرت امام جعفر صادق (ع) به‌ همه ساکنان و برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع استان آذربایجان‌غربی و ایران عزیز، امیدوارم با تقویت بیشتر ریشه‌ها و مبانی اسلام ناب محمدی، شاهد سربلندی، توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این خطه سرفراز از میهن اسلامی باشیم

https://silvananews.ir/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.