پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
تقدیر رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری
17 تیر 1403 - 1:21
شناسه : 20592
5

جلسه فوق‌العاده شورای معاونین و تقدیر رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری جلسه فوق‌العاده شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی بعد از ظهر روز شنبه شانزدهم تیر ماه برگزار شد. دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه گفت حضور آگاهانه مردم پای صندوقهای رای […]

ارسال توسط :

جلسه فوق‌العاده شورای معاونین و تقدیر رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری
جلسه فوق‌العاده شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی بعد از ظهر روز شنبه شانزدهم تیر ماه برگزار شد.
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه گفت حضور آگاهانه مردم پای صندوقهای رای در دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیار ارزشمند بود و بار دیگر حماسه ای از مردم بصیر و آگاه کشور را به نمایش گذاشت.
عتباتی افزود علیرغم تبلیغات سنگین ضد انقلاب و معاندین علیه نهادهای قانونی و مجموعه های مختلف و تلاش آنها برای منصرف کردن مردم از مشارکت در انتخابات، مردم با حضور گسترده خود پای صندوقهای رای دشمنان را ناکام گذاشتند و بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند.
رئیس کل دادگستری استان ادامه حضور پرشور مردم دو پیام ویژه داشت اول اینکه مردم پای کار نظام و انقلاب هستند و از ارزش‌های نظام کوتاه نمی آیند و پیام دیگر برای منتخب مردم بود که مسولیت او در قبال آرای آنها چندین برابر می شود و انتظار است رئیس جمهور منتخب با ایجاد وحدت و انسجام ملی بین همه مردم کارها را به نحو شایسته پیش ببرد و با کمک مردم به سمت آبادانی و توسعه کشور حرکت نماید.
عتباتی به فرارسیدن ماه محرم ماه مقاومت و پیروزی خون بر شمشیر اشاره و گفت باید شعائر اسلامی خصوصاً مراسم عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.
مقام ارشد قضایی استان به دستورات جلسه پرداخت و گفت عملکرد دادگستری استان باید تحت رصد مستمر معاونین ناظر باشد و جلسات شورای معاونین بهترین فرصت برای بررسی عملکردها و اتخاذ تصمیمات و اقدامات لازم برای بهبود و ارتقای عملکردها می باشد.
عتباتی به اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف هم اشاره و گفت حسب اعلام مرکز یکی از شهرستانها به عنوان شهر پایلوت انتخاب و دادگاه صلح و تشکیلات جدید شورا در آن اجرا می شود تا پس از حصول نتایج این اجرا به کل حوزه های قضائی تعمیم پیدا کند.
در ادامه دیگر دستورات جلسه طرح و اعضای شورای معاونین پیرامون آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.