شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تورنمت بین المللی پاراگرایدر در سیلوانا برگزار می شود
16 تیر 1397 - 7:33
شناسه : 4834
13

اکبر پور محمد رضا مسئول برگزاری تورنمت بین المللی ورزش های هوائی ارومیه گفت : خلبانان برتر کلیه ی استان های کشور در کنار ۱۵ نفر از برترین خلبانان پاراگرایدر دنیا در سایت پروازی کوه خلیل ارومیه با شعار یادبود شهید یاسین قنبری از ۲۰ تیر ماه به مدت ۳ روز رقابت خواهند کرد . […]

ارسال توسط :

اکبر پور محمد رضا مسئول برگزاری تورنمت بین المللی ورزش های هوائی ارومیه گفت : خلبانان برتر کلیه ی استان های کشور در کنار ۱۵ نفر از برترین خلبانان پاراگرایدر دنیا در سایت پروازی کوه خلیل ارومیه با شعار یادبود شهید یاسین قنبری از ۲۰ تیر ماه به مدت ۳ روز رقابت خواهند کرد .

سایت پروازی منطقه کوه خلیل سیلوانای ارومیه به جهت زیبایی های طبیعت بکر و دست نخورده خود در کنار دریاچه ی مصنوعی سد شهرچایی یکی از زیباترین سایت های پروازی کشور و حتی دنیا می باشد .

اکبر پور محمد رضا مدیر اجرایی تورنمت بین المللی پاراگرایدر ارومیه در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار سیلوانانیوز هدف از اجرای تورنمت در سطح بین المللی را شناساندن سایت بی نظیر کوه خلیل به کل دنیا عنوان کرد و اظهار داشت تمام تلاش ها و رایزنی خود را برای ثبت این تورنمت در تقویم جهانی پاراگرایدر دنیا می کند تا همه ساله این تورنمت در سایت پروازی کوه خلیل ارومیه برگزار شود .
وی رقابت اصلی در این تورنمت را در رشته فرود دقت (هدف زنی) عنوان کرد که در کنار آن پرواز های نمایشی و مسافتی برای جلب توجه حضور هوادران ورزش های هوایی انجام خواهد شد .

پور محمد رضا سایت پروازی کوه خلیل ارومیه را از لحاظ ارتفاع ، سرعت باد و منظره ی طبیعی بی نظیر عنوان کرد و تاکید کرد باید از فرصت بدست آمده تمام استفاده را کرد ، کشور ترکیه هر ساله با میزبانی چندین تورنمت بین المللی ورزش های هوایی از لحاظ اقتصادی ، اجتماعی ، صنعت گردشگردی و … تمام وکمال استفاده می کند .

مدبر اجرایی ورزش های هوایی ارومیه شعار این تورنمت “یادبود شهید یاسین قنبری” را یاد آوری اهمیت نعمت امنیت پایدار منطقه در قلب نا آرامی های جهان دانست که در سایه دلاورمردان و رزمندگان ایران اسلامی حاصل گردیده است .

اکبر پورمحمد رضا در پایان از تمامی مسئولان اجرایی در کمک به برگزاری هر چه با شکوه تر این تورنمت بین المللی تشکر کرد و اجرای برنامه های تفریحی مناسب و حداقل امکانات رفاهی برای میزبانی عالی در کنار رقابت خلبانان عزیز پاراگرایدر برای خلیل عظیم هواداران ورزش های هوایی را خواستار شد .
پاراگرایدر
پاراگرایدر

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.