شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
توزیع رایگان آبگرمکن های خورشیدی در آذربایجان‌غربی 
17 اسفند 1399 - 17:01
شناسه : 11662
9

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث گرد و غبار گفت: یکی از کانون های گرد و غبار در استان حاشیه دریاچه ارومیه میباشد که با کاشت پوشش گیاهی در این مناطق، این مشکل برطرف شده و در این راستا ۱۹/۵ کیلومتر […]

ارسال توسط :

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث گرد و غبار گفت: یکی از کانون های گرد و غبار در استان حاشیه دریاچه ارومیه میباشد که با کاشت پوشش گیاهی در این مناطق، این مشکل برطرف شده و در این راستا ۱۹/۵ کیلومتر کمربند حفاظتی نیز در حاشیه دریاچه ارومیه احداث شده است.

 

? آقای قاسمی افزود: آذربایجان غربی دارای دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار هکتار منابع طبیعی است که از این میزان ۱۰۶ هزار هکتار جنگل کاری شده است.

 

?وی با اشاره به طرح های اجرایی این نهاد در سالهای قبل نیز گفت: در سال ۹۹-۹۸ طرح های بسیار مهمی انجام گرفته است که توزیع رایگان آبگرمکن های خورشیدی در میان جنگل نشینان از جمله آنهاست که در این زمینه ۱۲۰ دستگاه در سال ۹۹ توزیع شده است.

 

? مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی همچنین در خصوص طرح های آبخیرداری استان نیز گفت: در سال ۹۹ تعداد ۲۳ طرح آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده که در این خصوص استان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.