شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
توصیه به غائبین بزرگ مراسم ۲۲ بهمن؛مغلوب جو حاکم بر اورمیه نشوید
23 بهمن 1399 - 14:37
شناسه : 11220
10
توصیه به غائبین بزرگ مراسم 22 بهمن؛

وحدت ، قطعا یکی از اصلی‌ترین علت‌ها و معلولات پیروزی انقلابی بوده و هست، انقلابی که با وحدت گروه‌ها پیروز و با وحدت گروه‌ها دوام یافت، همان کلیدواژه‌ای که چندی است در اورمیه فراموش و جای خود را به انتقام و منفعت‌طلبی سیاسی و جناحی داده است.   ? متاسفانه این اختلاف تا جایی پیش […]

ارسال توسط :

وحدت ، قطعا یکی از اصلی‌ترین علت‌ها و معلولات پیروزی انقلابی بوده و هست، انقلابی که با وحدت گروه‌ها پیروز و با وحدت گروه‌ها دوام یافت، همان کلیدواژه‌ای که چندی است در اورمیه فراموش و جای خود را به انتقام و منفعت‌طلبی سیاسی و جناحی داده است.

 

? متاسفانه این اختلاف تا جایی پیش رفته است که حتی مسئولان و سیاسیون شهر بعضا از تجمع حول محورهایی مانند ۲۲ بهمن نیز سهل‌انگاری می‌کنند که نمونه بارز آن را در میدان ایالت شاهد بودیم، مراسمی که سه منتخب مردم اورمیه در مجلس، فرماندار اورمیه و استاندار آذربایجان‌غربی از غائبین و از شورای شهر به غیر از حسین بخشایش، رئیس شورا و محمد خلیل‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی که در اواخر مراسم حاضر شد، این مراسم، ۹ عضو غائب شورا را نیز شاهد بود.

 

? این تمام ماجرا نبود و برخی افراد و گروه‌ها به جای پرداختن به اصل و پیام واقعی پیروزی انقلاب، توجه خود را به بنرهای نصب شده بر سر در ساختمان شهرداری معطوف کرده‌اند و نبود سهوی عکس مقام معظم رهبری را بدون توجه به بنری از سخن ایشان درمورد وحدت را عاملی برای جنجال خود قرار داده‌اند و این درحالی است که در غیاب غائبین، غلامرضا عدل‌دوست به عنوان سرپرست شهرداری از تمام طول مراسم حاضر و ناظر بر آن بود.

 

? هر فرد یا جریانی حق اظهار نظر دارد اما خواص و مسئولین، نباید مغلوب جو شده و سوار بر موج این روزهای شهر اورمیه با وضعیت نامعلوم و گنگ شوند بلکه با رفتار عقلانی و منطقی خود و به دور از هرگونه واکنش هیجانی، همفکری برای حل مشکلات کنونی این شهر سیاست‌زده داشته باشند نه عامل گرهی بر این مشکلات؛ چراکه مواضع خواص به عنوان تصمیم سازان، باید متفاوت از مواضع جریان‌های فکری و حزبی و… باشد.

 

? سخن آخر اینکه، مراسم ۲۲ بهمن امسال اورمیه در غیاب خواص و ظاهربینی‌های گروهی، غریبانه برگزار شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.