شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
توهین به ساحت مقدس حضرت محمد نمونه بارز نقض حقوق بشر است
06 آبان 1399 - 20:00
شناسه : 10224
41
امام جمعه سیلوانا در گفتگو با سیلوانا نیوز

‍ بسم الله الرحمن الرحیم اقدام نابخردانه رئیس جمهور کشور فرانسه و توهین به نبی اکرم صلی الله علیه و آله و صحبه و سلم و حمایت از توهین کنندگان به ساحت مقدس آن حضرت، نمونه ی بارز نقض حقوق بشر است. اینکه وی بدون درنظر گرفتن عقاید و باورهای مسلمانان، با گستاخی کامل از […]

ارسال توسط : نویسنده : امین قاسمیان منبع : اختصاصی

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام نابخردانه رئیس جمهور کشور فرانسه و توهین به نبی اکرم صلی الله علیه و آله و صحبه و سلم و حمایت از توهین کنندگان به ساحت مقدس آن حضرت، نمونه ی بارز نقض حقوق بشر است. اینکه وی بدون درنظر گرفتن عقاید و باورهای مسلمانان، با گستاخی کامل از توهین کنندگان به مقدسات ایشان حمایت می کند ، نمایشی کامل از نگرش ضد انسانی و ضد دینی و علیه آزادی وی در لباس مدافع حقوق بشر می باشد.

این دست اقدامات حدود ۱۴ قرن است نسبت به مقام و منزلت پیامبر اکرم (ص) توسط دشمنان دین و انسانیت بوده و تمامی هم ندارد و ریشه آن نشات گرفته از کینه و دشمنی با ذات مقدس الهی و فرستاده خداوند می باشد. چرا که در مسیر شعارهای رنگین و عوام فریبانه آن ها با مضمون آزادی، همواره سدی وجود دارد بنام آزادی و تکریم انسانها با باورهای مختلف، که منادی آن حضرت محمد صلی الله علیه وآله و صحبه و سلم بوده و فرصت عرض اندام را از منادیان دروغین آن سلب نموده است.

اهانت به پیامبر اعظم (ص)، اهانت به همه پیامبران الهی است و آزادی بیان متفاوت از توهین به باورها و نادیده گرفتن حقوق اقلیتهاست.

اما این که عاقبت مکرون ها به کجا رسیده و خواهد رسید برای همه ی انسانهای آزاد اندیش و پیروان راستین همه ادیان الهی مشخص و قابل رصد است.

برای پی بردن به بزرگی مقام آن حضرت توجه به دستور خداوند متعال به همگان کافی است که می فرمایند:

« اِنَّ اللّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبی یا اَیُّهاَ الَّذینَ آمَنوُا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّموُا تَسْلیماً»

((خداوند و فرشتگانش بر پیامبر درود می فرستند، ای کسانی که ایمان آورده اید! بر او درود بفرستید و سلام گویید و تسلیم فرمانش باشید))

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام ناشایست و کینه توزانه رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان ، به عموم مسلمانان جهان و حاکمان ممالک اسلامی یادآور می شوم سکوت در برابر این گستاخی ها شایسته نیست و از سازمان های جهانی مدعی حقوق بشر در راستای اثبات مورد مدعایشان درخواست برخورد و پیگیری آن را دارم.

نجم الدین عزیزیان

امام جمعه سیلوانا

۶ آبان ماه ۱۳۹۹

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.