شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تو حیوانی من انسانم
12 آذر 1398 - 23:29
شناسه : 8376
32

✍? امین قاسمیان روزی نیست که از تلویزیون خبر کشته شدن ده ها مسلمان را از پاکستان ، افغانستان ، عراق ، سوریه یمن و غیره را نشنیده باشیم. اگر عقبه این کشتارها و جنایات را دنبال کنیم به کشورهایی میرسیم که اعتقاد قلبی دارند خون آنها از خون ما رنگین تر است، اعتقاد دارند […]

ارسال توسط :

✍? امین قاسمیان

روزی نیست که از تلویزیون خبر کشته شدن ده ها مسلمان را از پاکستان ، افغانستان ، عراق ، سوریه یمن و غیره را نشنیده باشیم.

اگر عقبه این کشتارها و جنایات را دنبال کنیم به کشورهایی میرسیم که اعتقاد قلبی دارند خون آنها از خون ما رنگین تر است، اعتقاد دارند نژاد برتر کره زمین هستند حتی اعتقاد دارند تنها انسانهای روی کره زمین میباشند!

راهپیمایی به خاطر قرمز شدن بالهای پروانه های مکزیکی در ایامی که هر روز صدها مسلمان در خاورمیانه به خاک و خون کشیده می شوند به معنای آن است رنگین شدن بال پروانه ها در آمریکا مهمتر از کشته شدن مسلمانان در خاورمیانه است.

یک فلش بَک به چند سال پیش بزنیم زمانی که ۱۷ نفر در پاریس در حملات تروریستی و البته از پیش مهندسی شده کشته شدند مقامات اکثر کشورهای جهان در پاریس راهپیمایی کردند!

در حالی که در همان روز ها چند هزار نفر در خاورمیانه قربانی حملات تروریستی بودند وحتی عاملان جنایات را محکوم نکردند، جنایتکاران مدعی حقوق بشر فقط در جایی اظهار نظر می‌کنند که منافع آنها به خطر بیفتد.

چرا زنده سوزاندن هزاران مسلمان بی گناه در میانمار بدست بوداییان ، یا اعدام کردن و سرزدن علنی در خیابان های عربستان و یا آواره شدن هزاران کُرد در سوریه را محکوم نمی کنند !؟

جواب روشن است چون بدنبال منافع خود هستند چون عربستان یا همان گاوشیرده آمریکا روزانه باید ۲۰ میلیون بشکه نفت تولید کند تا قیمت جهانی نفت را پایین بیاورد.

در هر کشور نفت‌خیز که حاکمان آن همسو و مطیع سیاست‌های آمریکا و غرب نباشد یا به آن حمله می‌کنند یا تروریست اعزام می‌کنند یا با جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای سعی در ناامن کردن آن کشورها دارند. اقدامات آنها در عراق ، سوریه و ایران نمونه های بارزی از این توطئه‌ها هستند.

زمان آن رسیده که با خود بنشینیم و بیندیشیم وقتی که جان ما و میلیون ها مسلمان دیگر برایشان اندازه قرمز شدن بالهای پروانه های مکزیکی ارزش ندارد با چه عقل سلیمی باید به وعده های دروغین و حقوق بشر پوشالی آنها دل خوش کرد زمانی که اعتقاد دارند تو حیوانی وتنها من انسانم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.