شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تو را به خدا نگذارید مرغ هم از سفره مردم حذف شود
30 اردیبهشت 1400 - 12:16
شناسه : 12829
8

مرغ که در طول هفته گذشته نهایتاً با قیمت ۲۳ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسید به یکباره و در طول دو روز اخیر با افزایش قیمت مواجه شد و حالا هر کیلو به ۳۰ هزار تومان رسیده است! این در حالی است که برخی فروشگاه‌ها در سطح شهرها حتی اقدام به فروش با […]

ارسال توسط :

مرغ که در طول هفته گذشته نهایتاً با قیمت ۲۳ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسید به یکباره و در طول دو روز اخیر با افزایش قیمت مواجه شد و حالا هر کیلو به ۳۰ هزار تومان رسیده است! این در حالی است که برخی فروشگاه‌ها در سطح شهرها حتی اقدام به فروش با نرخ بالای ۳۵ هزار تومان نیز می‌کنند.

این افزایش قیمت، مصرف‌کننده را به‌ شدت تحت فشار قرار داده است چرا که قشر ضعیف جامعه که قدرت خرید گوشت قرمز را نداشت، دلخوش به خرید گوشت مرغ به میزان کم بود ولی حالا با افزایش قیمت، این کالا نیز مثل بسیاری دیگر از کالاهای اساسی از سفره آنها کنار گذاشته خواهد شد.
این افزایش قیمت در حالی انجام شده که در ماه پایانی هر سال با افزایش تقاضا، قیمت این گونه محصولات با افزایش قیمت مواجه می‌شود. بنابراین به ‌نظر می‌رسد اگر مسؤولان مربوطه فکری به ‌حال این مشکل نکنند قیمت مرغ طی روزهای آینده باز هم افزایش خواهد داشت. مسئولان فکری کنند.

انتهای پیام /ن

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.