شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تکذیب مضحک تشکیلات بارزانی: کی گفته که اسراییل در شمال عراق پایگاه دارد!؟
26 فروردین 1400 - 8:08
شناسه : 12371
8

تشکیلات خانواده مسعود بارزانی – که به شدت از انتشار خبر حمله افراد ناشناس به ایستگاه جاسوسی و خرابکاری رژیم صهیونیستی در شمال عراق و در استان‌های تحت کنترل این تشکیلات عصبانی بوده و به شکل عجیبی به آن واکنش نشان داده است.   ?جوتیار عادل، سخنگوی تشکیلات بارزانی در استان أربیل عراق با انتشار […]

ارسال توسط :

تشکیلات خانواده مسعود بارزانی – که به شدت از انتشار خبر حمله افراد ناشناس به ایستگاه جاسوسی و خرابکاری رژیم صهیونیستی در شمال عراق و در استان‌های تحت کنترل این تشکیلات عصبانی بوده و به شکل عجیبی به آن واکنش نشان داده است.

 

?جوتیار عادل، سخنگوی تشکیلات بارزانی در استان أربیل عراق با انتشار بیانیە‌ای اعلام کرد: «شماری از رسانەهای منطقەای خبری را منتشر کردەاند مبنی بر این کە گویا یک مرکز فعالیت اطلاعاتی وابستە بە سازمان اطلاعات اسرائیل در اقلیم کوردستان مورد هدف قرار گرفتە و تعدادی از کارمندان این مرکز کشتە و مجروح شدەاند. ما اعلام می‌کنیم کە کلیات این خبر از حقیقت دور است، همچنان کە در گذشتە نیز این گونە اتهامات را متوجە ما کردەاند کە گویا سازمان اطلاعات اسرائیل در کوردستان مرکزی دارد.»

 

▪️به نظر می‌رسد تشکیلات خانواده بارزانی چاره‌ای جز واکنش به این خبر و تکذیب آن نداشته است، چراکه انتشار خبر حمله به جاسوس‌خانه و مقر خرابکاری سازمان آدم‌کشی و ویرانگر موساد در مناطقی که تحت کنترل بارزانی‌ها قرار داشته – و از این مکان باتوان افزوده و ویژه حمایت و محافظت می‌شود – برای این تشکیلات هزینه هنگفتی داشته و دارد در طول چند سال گذشته و با فشار ایران بر جمهوری باکو ایستگاه عملیاتی موساد در شمال ارس تقریباً شبه‌تعطیل شد و همه عناصر عملیاتی آن راهی مناطق شمال عراق شدند.

 

▪️مراکز حضور عناصر موساد در شمال عراق به صورت مشخص برای نیروهای امنیتی ایران روشن بوده و در طول رفت و آمدهای مختلف و مذاکرات گوناگون بارها به خانواده بارزانی و حتی دولت عراق در مورد فعالیت در این استان‌ها هشدار داده شد. در سفر مشاور امنیت ملی عراق به تهران مستنداتی در اختیار قاسم الاعرجی قرار گرفت که عوامل ترور شهید فخری زاده و همچنین عوامل خرابکار و‌ مزدور موساد که زیر ضربه قرار گرفته‌اند همگی از مناطق غربی ایران به شمال عراق رفته‌ و در آنجا زیر پوشش امنیتی موساد و حتی نهاد امنیتی بارزانی‌ها از شمال عراق خارج شده‌اند. هم در این سفر و هم در تماس‌های مختلف به مقامات عراقی و شخص ملامسعود گفته شده بود که ایران بیش از این این موضوع را تحمل نخواهد کرد.

 

▪️تکذیب این حمله توسط سخنگوی تشکیلات بارزانی‌ها در استان‌های شمالی عراق، نه تنها هیچ ارزشی ندارد و از اهمیت موضوع کم نمی‌کند، بلکه بیانگر آن است که آن‌ها از اینکه این ایستگاه آدم‌کشی با وجود سطح بالای حفاظت به این شکل مورد حمله قرار گرفته و عناصر حاضر در آن کشته و زخمی شده‌اند آشفته شده و نمی‌دانند چگونه باید پاسخ اربابان اسرائیلی، انگلیسی و آمریکایی خود را بدهند، چراکه متعهد شده بودند که هیچ فردی نمی‌تواند به این ایستگاه و سایر مراکز ایجاد شده توسط موساد در فاصله چند کیلومتری مرزهای ایران نزدیک شود.

 

▪️حمله به این مرکز در واقع خط بطلانی بود بر دروغگویی‌های متوالی و ۳۰ ساله بارزانی‌ها مبنی بر اینکه استان‌های تحت کنترل خود در شمال عراق را به پایگاهی برای فعالیت‌های ضد ایرانی تبدیل نمی‌کنند. اما آنها به صورت گسترده و ویژه با صهیونیست‌ها همکاری کرده و در خرابکاری و به شهادت رساندن مرزبانان و دانشمندان ایرانی به اندازه خود رژیم صهیونیستی مقصر هستند. به عبارت دیگر گناه ملا مسعود بارزانی در حوادث نطنز، شهادت مرزبانان ایرانی و ترور دانشمندان کشورمان با عدالتی که باید بر نتانیاهو ایجاد شود، برابری می‌کند.

 

▪️حالا وقتی فیلم این حمله منتشر شد – البته عوامل وابسته به مسعود بارزانی در تهران و بغداد به شدت فعال شدند تا مانع از انتشار این فیلم شوند و طبق معمول هم حاضر هستند «تعهدات ویژه‌ای!» بدهند که اجازه فعالیت خرابکارانه به موساد را نخواهند داد و حتی حاضر هستند در سایر موارد نیز همکاری‌های ویژه‌ای با ایران داشته باشند – خواهیم دید که سخنگوی ملا مسعود و خانواده بارزانی‌ها در راستای ماستمالیزاسیون همکاری راهبردی مسعود – نتانیاهو تا چه اندازه درست بوده است…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.