شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
تیراژ چاپ و نشر الکتریکی با نزدیکی انتخابات با پول های پوپولیسمی بالا می رود
11 اردیبهشت 1398 - 9:09
شناسه : 7242
11

باورش سخت است چقدر فضای مقدس و پاک رسانه در استان آذربایجان غربی با نزدیکی انتخابات گرفتار فساد ، رانت و پوپولیسم قومی ، اجتماعی و مذهبی می شود. مهم نیست چگونه باید مردم بسته شده در حریم بندی عوام گرایی ، را تحریک کرد ، مهم ! مطلب ، سخن و بیانیه ای صوتی […]

ارسال توسط :

باورش سخت است چقدر فضای مقدس و پاک رسانه در استان آذربایجان غربی با نزدیکی انتخابات گرفتار فساد ، رانت و پوپولیسم قومی ، اجتماعی و مذهبی می شود.

مهم نیست چگونه باید مردم بسته شده در حریم بندی عوام گرایی ، را تحریک کرد ، مهم ! مطلب ، سخن و بیانیه ای صوتی ، تصویری ست تا مردم بیشتری را تحریک به رای دادن به فرد پول خرج کن  ،که می خواهد نماینده شود ، متمایل کرد.

واقعا من نمی دانم حقوق یک نماینده چقدر است !!!

هر چقدر باشد آیا هزینه های میلیاردی که یک نماینده لااقل فقط در ارومیه بالای ۵۰۰ میلیون تومان فقط برای تبلیغات می کند جواب گو هست.

بگذریم این آقایان که می خواهند نماینده شوند هر چقدر می خواهند خرج کنند شاید سود و منفعت ش بر ما پوشیده است و خدمت خلق الله بیشتر هم می ارزد.

ولی کار از نقطه ای خراب می شود که هر کس به هر طریقی می خواهد صندلی بهارستان را نصیب خود کند و از هوای بهارستان استنشاق کرده و تجدید قوامی بنماید.

خرید اصحاب مفلس رسانه در استان و بخصوص شهر ارومیه دارد یواش یواش کلید می خورد.

واقعاً چهار سال چشم انتظاری و طمع  برخی  رسانه نماها دارد نزدیک و نزدیک تر می شود . عده ای کاغذهای اندازه ی روزنامه های چاپی خود را خط کشی کرده اند تا سطر و ستون را به میلی متر بفروشند و عده ای تاثیرات پست های خود در شبکه های اجتماعی را به حراج می گذارند.

آشفتگی فضای رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست و عملکرد مسئولین کنترل و نظارت واقعاً زیر سوال است.

هر کسی می خواهد قلم بفروشد ، بفروشد ولی با فضای عوام جامعه کاری نداشته باشد.

انتخاب یک فرد با قومیت خاص در انتخابات با رنگ و بوی هویت طلبی بیشترین ضرر را به مردم بر می گرداند ، نزدیک چندین دهه از انتخابات استان آذربایجان غربی و بخصوص شهر ارومیه مردم را باید آگاه تر کند که به یک فرد که ادعای هویت طبی و افکار پانیستی دارد رای ندهند چون عملکرد این عزیزان می شود شاخص پیشرفت صنعتی استان آذربایجان غربی جزو آخرین استان های کشور و این یعنی نمایندگان دیگر شهرها ، دولت و بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در شهر و استان خود متمایل کرده اند و نمایندگان شهرهای استان ما در دعوای هویت طلبی خود گم شده اند .

آیا تفاوت در زبان و تکلم دو انسان چقدر مهم است ، زبانی که می شود آموخت و به دیگران یاد داد.

گذشته از افراط گری و بنیاد گرایی مستتر یا آشکار در رسانه های قومی که مردم را به عصبیت و تحریک علیه یکدیگر وادار می سازد، باید این بار با نزدیکی انتخابات با افراد رسانه نمایی  که خود را یا به پول فروخته اند یا عوامل سرویس های جاسویی همین بیگانگان در نزدیکی هستند کنترل شود .

ولی امیدی نیست !!! حق به حق دارد برسد و افراد بر اساس شایستگی های خود انتخاب شوند ، چون این روزها قلم و رسانه را عده ای به پول فروخته اند و عده ای به هر قیمتی می خواهند بخرند و معلوم است چقدر گرز پوپولیسم تکفیر بر سر مردم عام فرود خواهد آمد.

اختصاصی سیلوانانیوز

انتهای مطلب / صلاحی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.