چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
جاده های روستایی سیلوانا و صومای برادوست دوباره مغلوب برف شدند
08 بهمن 1396 - 8:59
شناسه : 3588
14

با شروع  بارش های زمستانی برف در سیلوانا و صومای برادوست جاده های روستایی اکثراً به علت نداشتن زیر ساخت های خوب روستایی و حتی شنی مشکلات فراوانی را برای عبور و مرور اهالی بوجود آورده اند. پس از بارش های امید بخش اخیر در مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه وضعیت ارتباطی برخی از […]

ارسال توسط :

با شروع  بارش های زمستانی برف در سیلوانا و صومای برادوست جاده های روستایی اکثراً به علت نداشتن زیر ساخت های خوب روستایی و حتی شنی مشکلات فراوانی را برای عبور و مرور اهالی بوجود آورده اند.

پس از بارش های امید بخش اخیر در مناطق سیلوانا و صومای برادوست ارومیه وضعیت ارتباطی برخی از راههای روستایی که پیش از این بصورت خاکی بوده اند، در اثر بارندگی های اخیر چهره ی ناخوشایند به خود گرفته است.

جاده هایی روستایی مناطق مرزی ارومیه علارغم تلاش هایی بخشداران محترم همچنان غیر استاندارد می باشند . در کل دنیا جاده های شن و ماسه دارای اصول خاص خود برای استفاده ی بهینه در زمان بارندگی برف و باران می باشد ولی متاسفانه جاده های سیلوانا و صومای برادوست ارومیه با کوجکترین بارندگی تبدیل به شخم زار و باتلاق می شوند.

شادی نزول نعمت های الهی در بین اهالی خون گرم نوار مرزی در بی تدبیری مسئولین محترم تبدیل به مشکلات ترددی می گردد.

زیر ساخت های نامناسب از یک سو و موکول کردن طرح های عمرانی از سوی دیگر در برخی از روستاها مشکلات را دو چندان می نماید .

کمبودهای راهداری بخش های سیلوانا و صومای برادوست دیگر نیازی به گفتن نیست.

راهداری بخش های سیلوانا و صومای برادوست نیازمند تجهیز می باشد چون فقط در دستگاه مستهلک لودری خلاصه می شوند.

اگر تلاش های بی وقفه ی دهیاران نوار مرزی ارومیه در بازگشایی مسیرهای مواصلاتی روستایی نبود معلوم نبود بی شک تا کنون چندین نفر در راه رسیدن به شهر یا مراکز درمانی جان می سپردند.

مسئولین محترم بخشداری مناطق باید برای مدیریت بحرانی در مواقع شدیدتر آماده تر باشند تا انشا الله هرگز شاهد حوادث ناگوار در مناطق مرزی و روستاها نباشیم .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.