شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جاده های سیلوانا و صومای برادوست ،بدون یک مسجد و استراحتگاه بین راهی
12 دی 1397 - 10:37
شناسه : 6259
12

یکی از مسایلی که مسافران جاده‌های ارومیه در سیلوانا به عنوان  مهمترین منطقه گردشگری و صومای برادوست به خاطر جاده بین المللی ایران با کشور ترکیه با آن مواجه‌اند نبود حتی یک نمازخانه بین راهی  یا استراحت گاه های بین راهی است . آوازه های  طبیعت بکر و دیدنی سیلوانای شهر ارومیه در تمامی نقاط […]

ارسال توسط :

یکی از مسایلی که مسافران جاده‌های ارومیه در سیلوانا به عنوان  مهمترین منطقه گردشگری و صومای برادوست به خاطر جاده بین المللی ایران با کشور ترکیه با آن مواجه‌اند نبود حتی یک نمازخانه بین راهی  یا استراحت گاه های بین راهی است .

آوازه های  طبیعت بکر و دیدنی سیلوانای شهر ارومیه در تمامی نقاط  خارجی و داخلی شناخته شده است یا جاده ی بین المللی شناخته شده ی سرو که مسیر ارتباطی با کشور ترکیه است اما وقتی گردشگران داخلی و خارجی از ارومیه به طرف سیلوانا حرکت می کنند غیر از جاده های غیر استاندارد و غیر ایمن و نبود علایم جاده‌ای در محورهای مواصلاتی با کمبود مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، کمبود مساجد در جاده ها و… روبرو می شوند.

طی سال های اخیر، ساخت راه های فرعی، اصلی و بزرگراه در محورهای مختلف شهر ارومیه  با هزینه های زیاد و هنگفت  نسبت به سال های گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است. اما بسیاری از همین جاده ها، آن چنان ایمن و استاندارد نیستند که بتوان  به آنها اعتماد کرد. جاده های اصلی ارومیه بخصوص جاده ی  بین المللی سرو و جاده سیلوانا به عنوان شریان های حیاتی برای این کلانشهر زیبای باغ شهر باید برای  رسیدن به نُرم جهانی و استاندارد مسیر طولانی را طی کنند.

بدون شک اگر جاده های کشور از ایمنی بالایی برخوردار باشند, میزان حوادث ، اتفاقات و  تلفات جاده ای نیز کاهش می یابد. نبود علایم جاده‌ای به تعداد کافی در برخی محورهای ارومیه به طرف سیلوانا و صومای برادوست نیز باعث شده تا رانندگان با دردسرهایی روبرو شوند.

در کنار این نارسایی ها و کمبودها در جاده های صومای برادوست و سیلوانا، محقق نشدن وعده های دولت برای احداث مجتمع های خدمات بین راهی، یکی از مسایلی است که مسافرت در جاده های اصلی شهر ارومیه را ناامن و مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است و واقعا  این جاده ها از نظر خدمات رفاهی  و استاندارد های ایمنی  فقیر هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.