چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
جای خالی فرماندهان و سرداران جهاد تبیین!
23 مهر 1401 - 9:15
شناسه : 18262
12

جهاد تبیین نیز مانند همه جهادها نیازمند ساز و کارهایی راهبردی و کاربردی برای اقدام و عمل است. در میدان عمل این جهاد نیز، حضور فرماندهان برای آموزش و ساماندهی سربازان و منابع پاسخگویی به شبهات ضروری است. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مساجد،هیئت های مذهبی نیز، مهمترین مکان های انجام این جهاد معرفی شده […]

ارسال توسط :

جهاد تبیین نیز مانند همه جهادها نیازمند ساز و کارهایی راهبردی و کاربردی برای اقدام و عمل است.

در میدان عمل این جهاد نیز، حضور فرماندهان برای آموزش و ساماندهی سربازان و منابع پاسخگویی به شبهات ضروری است.
طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مساجد،هیئت های مذهبی نیز، مهمترین مکان های انجام این جهاد معرفی شده اند.

گرچه بعضی از طلاب جوان و جوانان متعهد و متخصص به صورت آتش به_اختیار وارد گود شده اند و همچون فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس، تکلیف و رسالت خودشان را به نحو احسن انجام میدهند ولی انتظار عمومی اینست که روحانیون و علمای صاحب نام و شناخته شده و چهره‌ های سیاسی مطرح و با تجربه، فرماندهی این جهاد در شهرهای مختلف را با همراهی حداکثری مساجد و هیئت های مذهبی عهده دار و انجام وظیفه نمایند، تا میزان موفقیت در این امر نیز بیشتر شود.

ولی متاسفانه اکثر این آقایان دارای مسئولیت های متعددی هستند و مشغله زیادی دارند و تقریبا دیگر فرصتی برای مشارکت در جهاد تبیین ندارند تا چه رسد به فرماندهی!

و بعضی از مساجد  نیز اولویت خود را فقط در برگزاری نماز جماعت میدانند و حتی معدود مساجدی هم وجود دارند که افتخار خودشان را پرهیز و دوری از سیاسیت میدانند!

جهاد تبیین بمنزله محافظ و سپری است برای جوانانی که بدون هیچ سپر و دفاعی مورد هجمه شدید و بمباران شبانه روزی اطلاعات غلط و شبهات رسانه های بیشمار دشمنان قرار گرفته اند که هدف اصلی این حملات، عقاید و فرهنگ و رسوم و سنت هایشان است.

یکی از مهمترین دلایل حضور احساسی بعضی از جوانان در اتفاقات اخیر، کوتاهی در عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین، و عدم پاسخگویی به سئوالات و شبهات آنهاست.

 

واقعیت اغتشاشات اخیر مخالفت با دین و اسلام ناب محمدی(ص) و رواج بی بندباری و فساد اجتماعی است و گروهک های معاند حمایت کننده همانند استکبار جهانی لاییک و بی دین هستند ، علمای گرانقدر کی می خواهند در ایام تولد حضرت رسول اکرم با قلم و زبان خود جهاد کنند … خدا می داند .

امروز اسلام در خطر است ای روحانیون گرانقدر …

تولیدی مهر ماه

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.