پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
جرایم علیه اموال و مالکیت در فضای مجازی
05 تیر 1403 - 11:48
شناسه : 20544
6

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درخصوص جرایم علیه اموال و مالکیت در فضای مجازی دستور  داد مال‌باختگان جرایم سایبری به محض وقوع جرم به پلیس فتا مراجعه کنند. دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به ضابطین درخصوص کلاهبرداری و جرایم علیه اموال و مالکیت در فضای سایبری تاکید کرد: مالباختگان این […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درخصوص جرایم علیه اموال و مالکیت در فضای مجازی دستور  داد مال‌باختگان جرایم سایبری به محض وقوع جرم به پلیس فتا مراجعه کنند.
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به ضابطین درخصوص کلاهبرداری و جرایم علیه اموال و مالکیت در فضای سایبری تاکید کرد: مالباختگان این جرایم به محض وقوع جرم به پلیس های فتای سراسر استان مراجعه کنند.
در این دستور آمده است: با توجه به فوریت امر و سرعت در کار و در جهت جلوگیری از انتقال اموال و همچنین کشف جرم و دستگیری متهم لازم است مردم عزیز چنانچه با چین جرایمی مواجه شدند بدواً به پلیس فتا مراجعه نمایند و پلیس مکلف است در سریعترین زمان ممکن تحقیقات و اقدامات لازم را با فوریت شروع نماید.
عتباتی از شهروندان خواسته است ضمن توجه به هشدارهای پلیس و دستگاه قضایی در فضای سایبری و مجازی از وارد شدن به لینک های ناشناس به جد پرهیز نمایند تا اموال آنها از دسترس کلاهبرداران و مجرمین سایبری در امان باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.