شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جزئیات سیلوانانیوز از عملیات ترور شهید هسته ای محسن فخری‌زاده/ انفجار خودروی نیسان پیش از تیراندازی+عکس
07 آذر 1399 - 22:03
شناسه : 10427
11

در اقدام تروریستی امروز، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده درباره جزئیات عملیات ترور شهید محسن فخری‌زاده کسب اطلاع کرد که این عملیات ترور ساعت ۱۴:۳۰ امروز انجام شده است. […]

ارسال توسط :

در اقدام تروریستی امروز، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده

درباره جزئیات عملیات ترور شهید محسن فخری‌زاده کسب اطلاع کرد که این عملیات ترور ساعت ۱۴:۳۰ امروز انجام شده است.

در این اقدام تروریستی، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده که در پی آن یکی از محافظان شهید فخری‌زاده ۴ تیر خورده و آقای محسن فخری‌زاده نیز در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان شهید شده است.

نام شهید فخری‌زاده از طریق لیست سازمان ملل در اختیار موساد قرار گرفته بود. وی در این لیست تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» معرفی شده بود.

نه

شهید محسن فخری‌زاده تنها دانشمند هسته ای ایرانی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شو تبلیغاتی ۲ سال پیش خود به زبان آورده و مدعی شده بود روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.