شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جشن روز خبرنگار پایگاه خبری سیلوانانیوز
20 مرداد 1399 - 9:06
شناسه : 9873
33

در راستای گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تقدیری در محل دفتر سایت خبری سیلوانانیوز برگزار گردید و از تعدادی از خبرنگار فعال این پایگاه خبری تقدیر و تشکر بعمل آمد. سیلوانانیوز چندین سال است با همت جوانان سیلوانا توانسته بسیاری از مشکلات منطقه و مردم را بازگو کند. سیلوانانیوز مسیر رشد جوانانی است که دغدغه خدمت […]

ارسال توسط :

در راستای گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تقدیری در محل دفتر سایت خبری سیلوانانیوز برگزار گردید و از تعدادی از خبرنگار فعال این پایگاه خبری تقدیر و تشکر بعمل آمد.

سیلوانانیوز چندین سال است با همت جوانان سیلوانا توانسته بسیاری از مشکلات منطقه و مردم را بازگو کند.

سیلوانانیوز مسیر رشد جوانانی است که دغدغه خدمت به مردم را دارند .

اگر چه ناملایمات عرصه ی خبر همیشه هر خبرنگار و پایگاه خبری را به چالش می کشد ولی سیلوانانیوز محکم تر از هر روز مسیر خود را ادامه می دهد.

سیلوانانیوز چندین سال است  که با کمک جمعیت زیادی از جوانان منطقه با رویکردها و اندیشه های متفاوت اداره گردیده است یاد و خاطره همه ی عزیزان و دوستانی که در سیلوانانیوز زحمت کشیده اند را گرامی میداریم و با تبریک روز خبرنگار آروزی موفقیت و سلامتی را برای تمامی دوستان داریم .

در تقویم رسمی کشور ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که به همراه چند دیپلمات کشورمان در مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.