شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جلسه پیگیری مشکلات بخش سیلوانا در مسجد روستای میرآباد ترگور
24 مهر 1397 - 12:53
شناسه : 5888
16

این جلسه با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آقای نادر قاضی پور، مسئولین اجرایی استان ، روحانیون محترم ، بخشدار، شهردار سیلوانا  ،شوراها و دهیاران روستاهای بخش سیلوانا و اهالی روستای میرآباد به همت سید موسی مجیدزاده عشیره سادات  برگزار شد. این جلسه به صورت پرسش و پاسخ در حضور مردم برگزار […]

ارسال توسط :

این جلسه با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آقای نادر قاضی پور، مسئولین اجرایی استان ، روحانیون محترم ، بخشدار، شهردار سیلوانا  ،شوراها و دهیاران روستاهای بخش سیلوانا و اهالی روستای میرآباد به همت سید موسی مجیدزاده عشیره سادات  برگزار شد.

این جلسه به صورت پرسش و پاسخ در حضور مردم برگزار شد که  با توجه به مشکلات و سوالات مردم  تمام مسئولین پشت تریبون رفتند و  پاسخگو  مشکلات مردم شدند.

مصاحبه اختصاصی خبرنگار سیلوانا نیوز با نادر قاضی پور

نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار سیلوانا نیوز عرض ادب و احترام کردند خدمت مردم عزیز بخش سیلوانا در نوار مرزی که از سه بخش مرگور، ترگور و دشت تشکیل شده است و نزدیک به ۱۰۴ روستا دارد.

آقای قاضی پور گفتند یکی از بهترین و قشنگترین روستاهای ایران را در بخش سیلوانا قرار دارند ،روستای حلج که یکی از روستای بخش سیلوانا می باشد  از بسیاری از شهرهای جنوب زیباتر می‌باشد . کوههای دالامپر بزرگ ، دره بنار ،کوه هلانه ، شهیدان و میر بهار به بخش سیلوانا زیبایی خاصی داده اند. دریاچه سد شهرچای محلی برای تفریح سالم مردم ایران اسلامی می باشد.

آقای قاضی پور افزود از مردم ایران می‌خواهم به این منطقه گردشگری سفر کنند و از آب و هوای سالم آن استفاده کنند، مردم بخش سیلوانا مردمی مهمان نواز شجاع و مرزدار هستند و به وجود آنها افتخار می کنیم.

قاضی پور در مورد این جلسه گفتند دلیل حضورشان در روستای میرآباد و این جلسه این است که  روستای میرآباد که در چند سال قبل زیر آب سد شهر چای رفته و مردم روستا در همان نزدیکی ۱۸ واحد خانه درست کرده اند بنابراین از مسئولین محترم اجرایی استان دعوت کردیم که به این روستا تشریف بیاورند و مشکلات منطقه سیلوانا بخصوص روستای میرآباد ترگور را از نزدیک ببینند و برای حل مشکلات این روستا چاره ای بیاندیشند.

و در آخر آقای قاضی پور از بخشدار محترم و رئیس اداره آموزش و پرورش بخش سیلوانا تشکر کردند به خصوص از روحانیت محترم که مشکلات مردم را بسیار خوب بازگو کردند ، آقای قاضی پور گفتند که فرمایشات روحانیون محترم برای انقلاب و پیروزی انقلاب نوید های جدیدی بود که از شنیدن آنها بسیار خوشحال شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.