شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جلوگیری از نفوذ جریان های پوپولیسمی درسیلوانا
26 اسفند 1397 - 9:47
شناسه : 6888
9

میدان داری برخی افراد افراطی در برنامه های فرهنگی ، خیریه ، جشن ها و جشنواره های محلی سیلوانا با توجه به موقعیت جعرافیایی و خواستگاه جریان های معاند و ضد انقلاب باید بشدت جلوگیری و برخورد گردد. نمی دانم چرا مطلبم را اینگونه بدون رعایت اصول متداول خبر و خبر نویسی شروع میکنم شاید […]

ارسال توسط :

میدان داری برخی افراد افراطی در برنامه های فرهنگی ، خیریه ، جشن ها و جشنواره های محلی سیلوانا با توجه به موقعیت جعرافیایی و خواستگاه جریان های معاند و ضد انقلاب باید بشدت جلوگیری و برخورد گردد.

نمی دانم چرا مطلبم را اینگونه بدون رعایت اصول متداول خبر و خبر نویسی شروع میکنم شاید دیدن تصویر و فیلم دختر جوانی که هنوز مجردانه در کوهپیمایی ، گروهی به اصطلاح دوستدار فرهنگ و زبان با پسران مجرد جوان آواز خوانی میکند در همین سیلوانای خودمان قلب انسان را به درد می آورد .

آیا خانواده ها می دادند در این خلوتگاههای پوپولیسم اجتماعی چه اتفاقات اخلاقی شکل میگیرد.

آری ، کار به جایی رسیده طرف در شبکه های مجازی هم بی پروا چنین فیلم و عکسی را پخش و منتشرمی کند.

تعجب آور نیست در همین سیلوانای خودمان این اتفاقات آرام می افتد .

کجای کار کم کاری شده است معلوم نیست .

عده ای آشکارا ، در صدد ، پیاده سازی افکار پلید خود با جوانان ما چه کارهایی می کنند.

کجای غیرت ، دین و اصالت ما برای خوشگذرانی عده ای ! دام برای دخترکان جوان مجرد ! تور پهن کردن ! هنر و حمایت از زبان و اصالت است.

 

کجای حمایت از زبان و فرهنگ آمیختگی جوانان در کوهپایه های کوهستانیست .

افرادی که از شهر سعی در اغفال جوانان در سیلوانا با عقاید ضد دین و ملیت با قیافه های شبیه بره در ماهیت گرگ هستند ، دارند چه آتشی را روشن می کنند.

انتظار از مراکز دولتی و امنیتی بیش از این است ، ماموستاها باید در نمازهای جماعت آگاه سازی کنند .

بی تفاوتی بزرگان منطقه ، روزی آتش در خانه روشن خواهد کرد.

مراقب جوانان منطقه باید بود امسال با تمام خوبی و بدی هایش دارد تمام می شود ولی برای سال بعد  نباید جریان های ضدانقلاب میدان‌دار برنامه های فرهنگی در سیلوانا باشند و به کسانی هم که این شرایط را برای ضدانقلاب فراهم کنند  باید تذکر داده شود که حواسشان جمع باشد.

کارهایی  که برای نشاط و شادابی مردم و جذب گردشگر در سیلوانا  انجام می‌شود بسیار نیکوست که اگر به این منظور باشد ، جای تقدیر و تشکر بسیار دارد  و ما هم از آن حمایت می‌کنیم . اما در حقیقت بعضی وقت ها ادارات ، برنامه‌ای را برنامه ریزی و اجرای آن را افراد دیگر در دست می‌گیرند و سرانجام بازخورد منفی دارد که پذیرفتنی نیست.

انقلاب اسلامی برای زدودن شرایط بد فرهنگی و اخلاقی در جامعه برنامه دارد و این یعنی اصول !!!

جریان های شکست خورده سیاسی می‌خواهند دشمنی خود با نظام را در هر قالبی مخفیانه نشان دهند.

مردم سیلوانا متدین هستند و نسبت به برخی برنامه‌ها حساسیت ویژه دارند ، گروه ها یا سمن های که پنهانی در سیلوانا برای خود می خواهند فعالیت کنند باید مراقب آتش خشم مردم دیندار و خانواده ها باشند.

آقا و خانم محترم که در سیلوانا متولد شده ای و یک پایت حالا در اقلیم ، پای دیگرت در خانه ی ویلایی و عیانی خود در ارومیه است و قصد های شیطانی خود را در سیلوانا دنبال می کنی ، جوانان سیلوانا امروز بیش از انجام  حرکات پوپولیستی نیازمند اشتغال و خدمات رفاهی هستند . از جوانان مردم برای نیت های خود استفاده نکنید . سیلوانا و جوانانش را اگر دوست دارید ، سرمایه هایتان  و زندگیتان را بیاورید منطقه تا شاید با سرمایه های میلیاردیتان ، منطقه هم از لحاظ اقتصاد ، عمران و آبادی سودی کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.