شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است، آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.
29 خرداد 1396 - 7:18
شناسه : 1404
31

در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، به همراه جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات، عصر دیروز با رهبر انقلاب دیدار کردند. نکات مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای مرزبان و مدافع حرم : رهبر انقلاب : […]

ارسال توسط :

در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، به همراه جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات، عصر دیروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

نکات مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای مرزبان و مدافع حرم :

رهبر انقلاب : ارزش شهدای ما باید معلوم شود؛ اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید با عناصر خبیثِ دشمنِ اهل‌بیت و دشمن مردم ایران در شهرهای خودمان می‌جنگیدیم؛ جلویشان گرفته شد؛ حالا هم دارند جارو می‌شوند. بخش مهمی از امنیت امروز مربوط به مدافعان حرم و بخش دیگرمربوط به مرزداران است. شهدای مرزی ما مظلومند؛ مردم بدانند که این‌ها چقدر خدمت می‌کنند. خدمت که فقط آب و نان نیست؛ بالاتر از آن، امنیت است.

رهبر انقلاب: هارت و هورت‌های این کسی که تازه آمده در آمریکا جدید نیست؛ قریب چهل سال است هیچ غلطی نتوانستند بکنند؛ بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. می‌گویند می‌خواهیم نظام را تغییر بدهیم؛ کِی بوده که شما نخواستید؟ این‌ها ملت ایران را نشناختند؛ این را همه بدانند، دشمنان، دوستان بااخلاص و دوستانی که گاهی دلشان میلرزد: جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است، آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ارزش شهدا باید در جامعه معلوم باشد، در تجلیل از نقش شهیدان مدافع حرم گفتند: اگر شهیدان مدافع حرم نبودند، امروز باید با «عناصرِ فتنه‌گر، خبیث و دشمن اهل‌بیت(ع)» در شهرهای ایران می‌جنگیدیم، زیرا آنان قصد داشتند از مرزهای عراق وارد ایران شوند اما جلوی آنها گرفته شد و تار و مار شدند و اکنون نیز در عراق و سوریه به‌طور کامل در حال ریشه‌کن شدن هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، امنیتِ کنونی کشور را مرهون مدافعان حرم و مدافعان مرزهای ایران دانستند و افزودند: امنیت مرزها و شهرهای کشور به برکت تلاشهای مرزدارانی است که با همه وجود از ایران دفاع، و همچنین از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کنند، البته این تلاشها به‌خوبی دیده نمی‌شود و مرزداران و شهدای مرزی، مظلوم هستند.

ایشان، شهیدانِ فعالیت‌های امنیتی و اطلاعاتی را از جمله دیگر فداکاران در تأمین امنیت و جلوگیری از اقدامات تروریستی و کشته‌شدن مردم بی‌گناه خواندند و گفتند: خدمت به کشور فقط تأمین آب و نان نیست بلکه بالاتر از آن، تأمین امنیت است و شهیدان و مدافعان حرم و مرزها و شهرهای کشور، با تأمین امنیت، حق حیات بر گردن کشور دارند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان، خاطرنشان کردند: همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا اهانت و بی‌اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری انجام دهد، در واقع به کشور خیانت کرده است.

رهبر

رهبر

رهبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.