دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
جمهوری باکو سفیر ایران را تحقیر کرد!
23 مرداد 1400 - 11:09
شناسه : 14052
5

وزارت خارجه رژیم باکو که تبدیل به پادشاهی خاندان علیف شده است عباس موسوی سفیر ایران در باکو را احضار و یادداشت اعتراض به ورود بدون اجازه کامیون های ایرانی به منطقه قره باغ را تسلیم وی کرد!   در اطلاعیه وزارت خارجه رژیم باکو آمده است: مدارک ورود تعدادی از کامیون های ایرانی به […]

ارسال توسط :

وزارت خارجه رژیم باکو که تبدیل به پادشاهی خاندان علیف شده است عباس موسوی سفیر ایران در باکو را احضار و یادداشت اعتراض به ورود بدون اجازه کامیون های ایرانی به منطقه قره باغ را تسلیم وی کرد!

 

در اطلاعیه وزارت خارجه رژیم باکو آمده است: مدارک ورود تعدادی از کامیون های ایرانی به صورت غیرقانونی به منطقه ای که ارامنه در آن ساکن هستند و نیروهای روسیه به صورت موقت کنترل آن را در دست دارند؛ ارائه شد.

 

پس از همراهی های سوال برانگیز عباس موسوی با مقام های رژیم باکو در جنگ قره باغ، این برخورد سران رژیم باکو به نوعی اهانت به سفیر ایران و کشورمان محسوب می شود. زیرا ایران با هر کشوری که بخواهد ارتباط برقرار می کند و لازم نیست از سران متحد اسرائیل باکو کسب اجازه کند.

 

در ۲۰ سال گذشته تنها مسیر ورود برای جمهوری باکو به قره باغ از مسیر ایران بوده و مقامات کشورمان برخلاف منافع ملی این دالان را رایگان در اختیار این متحد اسرائیل قرار داده اند تا پس از چند دهه سواستفاده، این چنین سفیر ایران را تحقیر کند.

 

مردم منطقه آرتساخ(قره باغ) خواهان کسب استقلال سیاسی و ایجاد یک کشور هستند.

 

پایان/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.