شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جنجال روز خبرنگار در سالن شهرداری ارومیه
24 مرداد 1398 - 9:32
شناسه : 7835
10

?واقعیت : ?حضرت پور برخلاف تمام جو سازی ها یاری رسان جوانان کُرد هم بوده است . ? ما جوانان کُرد هر موقع گاه بی گاه ایشان را دیدیم همیشه ما را مانند برادر مورد توجه قرار داده و با سعه صدر حرفها و انتقادات ما را شنیده و جواب منطقی داده اند. ? رفتار […]

ارسال توسط :

?واقعیت :

?حضرت پور برخلاف تمام جو سازی ها یاری رسان جوانان کُرد هم بوده است .

? ما جوانان کُرد هر موقع گاه بی گاه ایشان را دیدیم همیشه ما را مانند برادر مورد توجه قرار داده و با سعه صدر حرفها و انتقادات ما را شنیده و جواب منطقی داده اند.

? رفتار ایشان همیشه بزرگوارانه و برابر فرامین دین مبین اسلام است.

?واقعیت : هیچ عضو شورای شهر ارومیه جلسه را ترک نکرده است  و تا آخر مراسم  بوده اند و بر خلاف تمام نوشته ها و گزارش ها شهردار ارومیه زودتر مراسم را ترک کرده است .

?واقعیت : چرا هنگامی که رئیس شورا ترکی سخنرانی کرد هیچ یک از اعضای دیگر شورا اعتراضی نکردند چون هدف شخص شهردار ارومیه بود که از قضا تازه وارد شده بود که باید مورد هدف قرار می گرفت .

?فشار برای حاشیه سازی و ایجاد جنجال و اشتباه در آستانه تغییرات مدیریتی شورا

?فیلم تقطیع شده سخنان حضرت پور  بارها و بارها با هدف های تخریب این مرد بازنشر می شود .

?فیلم کامل مراسم که توسط شهرداری پخش شد ؛ واقعیت ها را بیان کرد.

?از ابتدای مراسم ترکی صحبت می کنند آیا نمی شد آنجا با کاغذ نوشته ای محترمانه تذکر داد یا در سخنان دیگران جنجال سازی کرد ، شهردار ارومیه وقتی می خواهد صحبت کند می گوید شما خبرنگاران باید صحبت کنید ما طول سال زیاد صحبت کردیم و از ابتدا از وحدت و هم دلی صحبت می کند .
?می گوید کُرد و ترک عشق من هستند به خبرنگاران توصیه می کند از ایجاد تنش های قومیتی خودداری کنند .

?در اینجا جنجال ها شروع می شود آیا روش های دیگری برای اعتراض و تذکر نبود یا هدف جنجال سازی بود .

?بیایید شش سال قبل ارومیه را با هم اکنون مقایسه کنید ، حضرت پور کاری که در ارومیه کرده است اگر تمام شهرداری های از زمان پهلوی تا کنون  را جمع کنیم نکرده اند .

?اشتغال شهرداری چندین برابر شده و تمام کم کاری های مسئولین دولتی در رابطه با ایجاد شغل را جبران می کند ، پل های اصولی که شهر را متحول کرده است  ، همین پل قویون ارومیه چقدر با شکوه و غیر قابل توصیف است ، پل ابتدای جاده تبریز بیش از یک دهه دست پیمانکاران مختلف چرخید ولی همین شهردار یک سال نشده تمام کرد . برگزاری جشنواره های مختلف و ساخت پارک های زیبا ، فرهنگ سراها و …

?چرا ما همیشه تخریب گر آدم های خدمتگذار و کارکن باشیم .

?قصد تخریب از ابتدا سناریو سازی می شود ، چطور می شود در یک جلسه به جای تذکر کاغذی یک دفعه جنجال و هیاهو می شود . بنده بعنوان جوان کرد بارها و بارها دیده ام که وجه مردمان کُرد  وجهه المعامله افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است پس هوشیار باشیم  .

?بگذارید مردمان ترک و کرد ارومیه در صفا و صمیمیت بدور از جو سازی ها مسیر توسعه و شکوفایی را طی کنند .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.