شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
جوانان سیلوانا اقتصاد را رونق می دهند / عدم استفاده از موهبت مرزنشینی
23 اردیبهشت 1398 - 16:47
شناسه : 7372
9

نمونه های کامل اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید را باید در ذات پاک جوانان سیلوانا با راه اندازی کسب و کار موفق  ؛ پرورش زنبور عسل ، پرورش و تولید دام و طیور محلی ، راه اندازی انواع پرورش ماهی ، تولید قالی و قالیچه و صدها نمونه ی دیگر کار اقتصادی بدون هیچ […]

ارسال توسط :

نمونه های کامل اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید را باید در ذات پاک جوانان سیلوانا با راه اندازی کسب و کار موفق  ؛ پرورش زنبور عسل ، پرورش و تولید دام و طیور محلی ، راه اندازی انواع پرورش ماهی ، تولید قالی و قالیچه و صدها نمونه ی دیگر کار اقتصادی بدون هیچ حمایت و پشتیبانی دید .

نمی دانم چرا خیلی ها در شهر ارومیه باورشان این است که عمده جوانان سیلوانا در کار قاچاق یا در فکر قاچاق هستند ولی مسئولین عزیز کافیست فقط اقتصاد مقاومتی را در سایت سیلوانانیوز جستجو کنید ، نمونه های باور نکردنی از عزم و اراده ی جوانان در راستای تولید و رونق اقتصادی خواهید دید .

ماندم چرا هیچ کس از مدیران و مسئولین محترم شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی فکری به حال اقتصاد صنعتی و بهره گیری از فرصت و موهبت مرزی بودن شهر ارومیه نمی کند.

استاندار محترم محمد مهدی شهریاری عزیز نمی دانم شما باید اقدامی کنید یا نمایندگان محترم شهر ارومیه  چرا نباید در نزدیکی پایانه صفر مرزی سرو ما نتوانیم  کوله بری قانونی داشته باشیم .

ماندم چقدر برخی جوانان سیلوانا و صومای برادوست در صفر مرزی باید دل به کوه بزنند ، آیا نباید مسئولین محترم گامی در راستای استفاده از قانون برای اقتصاد بردارند.

خودم را کنترل می کنم ولی باید نوشت به پاکی ذات مقدس قلم ، جوانان ترک و کرد ارومیه اگر دست به دست هم دهند و کوله بری قانونی راه اندازی شود ، به خدا حتی نمی توانیم رژ لب ترکیه ای که در بازار کشور روزانه مصرف می شود را بیاوریم .

ارومیه زیر ساخت های ضعیف صنعتی دارد ، از هر کس در ارومیه که پستی دارد ، سوال خدمت گذاری پرسیده شود صد جور آمار از خودش در می آورد .

ببخشید که این جور بی اصول می نویسم !!!

در همین دعوای اخیر …  دعوا از ارائه آمار خدمت گذاری مگر شروع نشد …

به خدا من نمی دانم کی ما باید از فرصت مرزنشینی استفاده کنیم ، به عزیزان بر نخورد ، من قصد توهین ندارم ، ماکو شهری در میان کوهها با صرف هزینه های میلیاردی و ساخت زیر ساختهای میلیاردی منطقه آزاد دار شد  و ما در شهر ارومیه با بهترین زیر ساختهای ممکن شهری و پایانه ی بین المللی سرو داریم چوب نادانی نابلدان عرصه ی سیاست و اقتصاد را می خوریم .

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.