چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
حادثه تروریستی شیراز کار هم دستان داعش در داخل کشور است
05 آبان 1401 - 13:37
شناسه : 18313
15

بنده به هیچ عنوان در کتم نمیره که حادثه تروریستی شیراز کار داعش به تنهایی بوده باشد اینکه یک سازمان امنیتی مخوف که در طول ماه‌های گذشته در حال خرابکاری در ایران است و امروز بیاید و کثافت کاری خودش را به نام داعش سند بزند برای آنکه تحت تعقیب قرار نگیرد، قابل پذیرش نیست. […]

ارسال توسط :

بنده به هیچ عنوان در کتم نمیره که حادثه تروریستی شیراز کار داعش به تنهایی بوده باشد اینکه یک سازمان امنیتی مخوف که در طول ماه‌های گذشته در حال خرابکاری در ایران است و امروز بیاید و کثافت کاری خودش را به نام داعش سند بزند برای آنکه تحت تعقیب قرار نگیرد، قابل پذیرش نیست. بدون شک میان آنچه در سیستان و بلوچستان، کردستان، شمال عراق، برلین و جاهای دیگر اتفاق افتاد با حادثه شیراز یک رابطه مستقیم و بلافصل وجود دارد. اینکه چگونه داعش در این روزها و در این شرایط می‌آید و دست به این اقدام تروریستی می‌زند آیا داعش چهار ماه پیش نمی‌توانست چنین کاری کند؟ یا چند ماه بعد که یکی مثل ما نخواهد بر این گروهک تروریستی خرده بگیرد که چرا وقتی دست به ترور زده که که فضای کشور به شدت امنیتی است و به سادگی می توان اقدامات تروریستی آنها را به رژیم سعودی آمریکا و دیگر دشمنان ایران نسبت داد؟!

تمام اتفاقات اخیر به ما می‌گوید تمام سیستم‌های امنیتی دشمن دست به دست هم داده‌اند تا ایران را به زانو در بیاورند اما باز هم ما به خدایی توکل می کنیم که ما را تا اینجای داستان آورده است و بعد از این‌هم پاسدار نگهبان ما خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.