شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حرف مردم
25 اردیبهشت 1400 - 10:06
شناسه : 12731
10

 همراه اول قبلا قبض رو رایگان برات تقسیط می‌کرد، امروز با تعجب دیدم برای ۱۵۰ تومان ۷ هزار تومان بابت کارمزد تقسیط درخواست کرده. کسی رسیدگی نمی کنه؟ یک بطری آب معدنی کوچک سه هزار تومان! مسئولان دولت واقعا خسته نباشید. دست مریزاد! آقای روحانی، شما واقعا کاری کردید که ملت تحریم را احساس نکنند. […]

ارسال توسط :
 همراه اول قبلا قبض رو رایگان برات تقسیط می‌کرد، امروز با تعجب دیدم برای ۱۵۰ تومان ۷ هزار تومان بابت کارمزد تقسیط درخواست کرده. کسی رسیدگی نمی کنه؟
یک بطری آب معدنی کوچک سه هزار تومان! مسئولان دولت واقعا خسته نباشید. دست مریزاد! آقای روحانی، شما واقعا کاری کردید که ملت تحریم را احساس نکنند.
مادر و پدر گرامی، از این که شرایط ازدواج جوانان را طوری آسان می گیرید که بیل گیتس هم نمی تواند به آن تن دهد، ممنونیم!
 تا جایی که می دانیم در مذاکره باید هر دو طرف چیزی از خودشان را وسط بگذارند تا سر آن مذاکره کنند. ما برخی از داشته های مان را وسط گذاشته ایم اما غربی ها دقیقا چه چیزی را وسط گذاشته اند؟ اجازه استفاده از داشته های ما را؟! یعنی ما باید برویم مذاکره کنیم تا غربی ها اجازه بدهند از داشته های خودمان استفاده کنیم؟!
 عیدتون مبارک، برای شیرین شدن کام‌تون به این فکر کنید که عید بعدی دیگه روحانی نیست!
 یک نظر اشتباه در بخش نظرات مردمی گفته شد که ۸۰ درصد خانم ها از نظر ذهنی از آقایان قوی تر هستند! اگر این طور است پس چرا بیش از ۹۹ درصد بزرگ ترین فیزیک دانان، شیمی دانان، ریاضی دانان، فلاسفه، عرفا، فقها، شاعران، پزشکان، نقاشان، موسیقی دان ها، خطاطان، تاجران، مورخان و… در تمام طول تاریخ از گذشته تا کنون مرد بوده اند؟
 اصلاحیه جدید ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری را که تقریبا ساده و محکمه پسند است، چرا خود مجلس تصویب نکرد که جای هیچ حرف وشبهه ای نباشد؟
 خدا پدر و مادر کسی که به هرطریقی می‌تونه دردی از مشکلات طبقه محروم رو دوا می کنه، رحمت کنه. به خدا، نداری سخته و همه گناهان و مشکلات از فقر و بدبختیه.
شرکت گاز برای تولد فرزند و ازدواج به کارکنان شرکتی ۱۲۰ ساعت اضافه کاری پرداخت می کند. قابل توجه مدیران عامل سایر شرکت ها.
 آیا بهتر نبود دانشگاه ها به جای تولید خروارها خروار مقالات بی سر و ته، ظرف ۴۰ سال گذشته حداقل یک مقاله برای رفع بحران مهریه خانم ها و حل این معضل منتشر می کردند؟ در دنیایی که یک شخص همچون ایلان ماسک در حال آماده سازی اسکان بشر در سیاره مریخ است، در کشور ما ۵/۳ میلیون دانشجو و ۲۵۰ هزار استاد دانشگاه از حل بحران مهریه عاجز هستند. عجبا! جهان درباره ما چه قضاوتی می کند؟
بعضی از این هندوانه ها رنگ غیرطبیعی دارند. در ویدئوها نشان می دن موقع آبیاری داخل جوی آب رنگ فرش می ریزند! لطفا برای سلامتی مردم در این باره یک گزارش تهیه کنید.
عزیز محترمی که فرمودید ما باید باطن مردم را ببینیم و ظاهر مردم را قضاوت نکنیم، آیا این عقیده شما فقط برای این تصویر قرآن به سر است یا برای همه تصاویری که در جاهای دیگر می بینیم؟ شما اگه یک خانم بدون حجاب در مسجد یا خیابان ببینی اون جا هم همین رو  می گی؟
ای کاش جلوی مهاجرت مغزها و نخبگان گرفته می شد! چرا باید افتخارات کشورمان چون مرحوم مریم میرزاخانی با این همه نبوغ فکری به جای پرورش و شکوفایی استعدادهای جوانان خودمان مایه بالندگی و مباهات و رشد فکری ممالک غربی شود؟
 شما را به هر مقدساتی که قبولشون دارین قسم می دم فکری به حال این مستاجرها بکنید. کارگر ساختمانم. نصف درآمدم برای اجاره خانه هزینه می شه. با دو تا بچه موندم چه کار کنم!
 یک بام و دو هوا در نرخ نامه یعنی این که املاکی های تهران نیم درصد می گیرند اما مشهدی ها هیچ سقفی ندارند!  برای بعضی ها که دنبال سوء استفاده اند جور دیگر است. مگر مشاور املاک نوکر مفت سرمایه دارهاست؟!
 توی این وضعیت که گرانی بیداد می کند، حمایت از مردم برای تهیه نیازهای اولیه شون یعنی مسکن، در قالب طرح مسکن ملی نیاز به حمایت دستگاه های مختلف از جمله شورای شهر بیرجند دارد تا با تصویب مصوبه ای و محاسبه عوارض به قیمت سال های گذشته و اقساطی کردن آن تا پایان مهلت دو ساله ساخت، خاطره ای خوب از خود در ذهن کسانی باقی بگذارند که با رای آن ها عضو شورای شهر شدند.
چرا پارک جنگلی شهرک عسکریه را که جزو منابع طبیعی مشهد است، فروختند و داخلش دارند هتل می سازند و دیگر نمی گذارند مردم بروند داخل؟ دور تا دورش را دیوار کشیدند. به نگهبان گفتم چرا نمی گذاری برم داخل پارک ورزش کنم؟ گفت پارک را شهرداری فروخته!
 چرا به رغم افزایش سرمایه شرکت پدیده شاندیز سهام این شرکت منفی است؟
 یکی رو تو زندگی تون راه بدین که به خاطرش مجبور نشین خودتون رو لاغر یا چاق کنین. رفیق هاتون رو عوض کنین، خانواده تون رو بذارین کنار و کلا یه آدم جدید بشین!
چرا دولت و مجلس محترم حداقل تا زمانی که شرکت‌های داخلی خودروسازی قادر به تامین نیاز داخلی باشند، واردات را آزاد نمی‌کنند که هم مردم راحت خودرو بخرند و هم شرکت‌های داخلی تا این حد پررو و زیاده خواه نشوند؟
 با این که بارها در سایت ها و دفاتر ثبت اسناد اعلام شد وکالت های فروش خودرو تمدید شده، پس از تلاش فراوان و ثبت نوبت در روز یک شنبه به مرکز تعویض پلاک مراجعه کردم و مسئولین مربوطه گفتند که وکالت منقضی شده و اعتبار ندارد.
امثال بنده که سهام عدالت نگرفتیم باید چه کار کنیم؟ چرا یکی جواب ما را نمی دهد؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.