شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حضور رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات بهترین فرصت برای ارزیابی و ارتباط با مخاطب است
17 مرداد 1396 - 8:03
شناسه : 2224
31

به گزارش آژانس خبری سیلوانا نیوز : امید سیاح مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفتگوی اختصاصی با سیلوانا نیوز حضور بزرگان رسانه ای استان آذربایجان غربی در هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی در کنار همدیگر  را بهترین فرصت برای ارزیابی و ارائه ی عملکرد رسانه ها عنوان کرد . […]

ارسال توسط :

به گزارش آژانس خبری سیلوانا نیوز :

امید سیاح مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفتگوی اختصاصی با سیلوانا نیوز حضور بزرگان رسانه ای استان آذربایجان غربی در هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی در کنار همدیگر  را بهترین فرصت برای ارزیابی و ارائه ی عملکرد رسانه ها عنوان کرد .

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در ابتدا از حضور ۸۵ رسانه ی برتر استان در بیش از ۹۰ غرفه ی نمایشگاه مجتمع فرهنگی هنری شمس  ارومیه خبر داد .

وی هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی  را بهترین فرصت برای ارزیابی و ارائه ی عملکرد رسانه ها دانست .

سیاح رسانه را با وجود مخاطب زنده عنوان کرد و برگزاری نمایشگاه های رسانه و مطبوعات را گامی مهم در ارتباط گیری مستقیم مخاطبان با رسانه های مورد علاقه ی خود عنوان کرد .

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی حضور پایگاه خبری تحلیلی سیلوانا نیوز برای اولین بار در هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی را گامی مهم برای پیشرفت این رسانه دانست و افزود در آینده تجربه ی این حضور گرم و پر شور زمینه ساز موفقیت هر چه بیشتر خواهد بود .

پایان گزارش /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.