پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
حضور پرشور و اتحاد مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد
10 اردیبهشت 1401 - 8:58
شناسه : 16770
7

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: اتحاد و حضور پر شور در روز قدس به طور قطع لرزه بر اندام دشمنان و استکبار جهانی به خصوص صهیونیسم بین الملل استکبار کودک کش اسرائیل می‌اندازد. ماموستا مامد کلشی نژاد  در خصوص راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز همبستگی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم و […]

ارسال توسط :

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: اتحاد و حضور پر شور در روز قدس به طور قطع لرزه بر اندام دشمنان و استکبار جهانی به خصوص صهیونیسم بین الملل استکبار کودک کش اسرائیل می‌اندازد.

ماموستا مامد کلشی نژاد  در خصوص راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز همبستگی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین هست و ما هر ساله  این روز را گرامی می‌داریم و امروز شاهد حضور چشمگیر و پرشور عزیزان و سروران گرامی خواهران و برادران ایمانی شیعه و سنی در خیابان‌های استان آذربایجان‌غربی بودیم .

وی ادامه داد: این اعلام همبستگی و اتحاد و حضور پر شور در خیابان‌های شهر به طور قطع لرزه بر اندام دشمنان و استکبار جهانی به خصوص صهیونیسم بین الملل استکبار کودک کش اسرائیل می‌اندازد.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه افزود : قدس و سرزمین مقدس فلسطین قضیه اولیای جهان اسلام بوده و برای مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به این که سالهای گذشته قضیه فلسطین در آستانه ناامیدی قرار داشت اما امروز در راستای همین ناامیدی‌ها جبهه مقاومت شکل گرفت و جهان اسلامی توانست  امید را بارور کند.

ماموستا کلشی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های جبهه مقاومت به زودی شاهد از هم پاشیدگی گسترده ارکان رژیم پوشالی و کودک کش اسرائیل خواهیم بود و بایستی مسلمانان به طور کامل هوشیار باشند که در برابر دشمن بصریت داشته باشند .

وی بایستی بصیریت افزایی در وجود مسلمانان افزایش و توسط رسانه‌ها تبیین شود و این موضوع فقط مربوط به فلسطین نبوده و مربوط به تمام جهان اسلام است و بایستی برای دفاع از مردم فلسطین قد اعلم کنند و امید است در آینده نزدیک شاهد پیروزی سرزمین فلسطین باشیم .

امام جمعه اهل تسنن ارومیه بیان کرد: دشمنان با ایجاد تکفیر و داعش‌ها سعی در اختلاف بین تشییع و تسنن کنند که بایستی مسلمانان و مردم بصیرت داشته باشد و امروز مردم ثابت کردند شیعه و سنی به صورت متحد در کنار هم هستند و دست به دست هم در صحنه  حضور داشته و شاهد نماز وحدت در بیت المقدس و پیروزی قدس شریف از دستان استکبارجهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.