چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
حفظ ارتش و تاسیس سپاه حاصل دور اندیشی و تدبیر بی‌نظیر امام راحل بود
18 بهمن 1400 - 12:46
شناسه : 15954
11

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در مراسم تجدید بیعت نمایندگان با آرمان های امام خمینی (ره)، گفت:حفظ ارتش و جلوگیری از توطئه انحلال این نیروی مقدس و تاسیس سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بخش کوچکی از دور اندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود. سردار سرلشگر محمد باقری […]

ارسال توسط :

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در مراسم تجدید بیعت نمایندگان با آرمان های امام خمینی (ره)، گفت:حفظ ارتش و جلوگیری از توطئه انحلال این نیروی مقدس و تاسیس سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بخش کوچکی از دور اندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه همراه با جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی حاضر شدند.

در این مراسم سرلشگر باقری اظهار داشت: حفظ ارتش و جلوگیری از توطئه انحلال این نیروی مقدس و تاسیس سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن و شکل دهی به بسیج مستغعفان در آذر ۵۸  به عنوان بستر اتصال مردم پایان ناپذیر در دفاع از کشور و امنیت وهمراهی با انقلاب و نیروهای مسلح بخش کوچکی از دور اندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.