شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حلقه مفقوده  وحدت در مدیریت استان آذربایجان غربی دست کیست
05 شهریور 1398 - 9:23
شناسه : 7891
28

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بعنوان عالی رتبه ترین مقام ارشد نظامی استان آذربایجان غربی  به افرادی که در صدد ضربه زدن به وحدت اقوام و ادیان در استان هستند، هشدار داد. گسترش توتالیتاریسم قومیتی در استان آذربایجان غربی واقعا در چند ماه اخیر به عینه خود را نشان می دهد. جبهه […]

ارسال توسط :

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بعنوان عالی رتبه ترین مقام ارشد نظامی استان آذربایجان غربی  به افرادی که در صدد ضربه زدن به وحدت اقوام و ادیان در استان هستند، هشدار داد.

گسترش توتالیتاریسم قومیتی در استان آذربایجان غربی واقعا در چند ماه اخیر به عینه خود را نشان می دهد.

جبهه بندی های قومیتی  روز به روز دارد گسترش می یابد و خیانت است این حد از پوپولیسم هویت طلبی را در تنش های ابتدایی ، گل و بلبلی چشم پوشی کرد .

واقعا چه اتفاقی افتاده است که فرمانده این چنین شدید الحن اخطار می دهد :

از ترک تا کرد و از شیعه تا سنی، از نماینده مجلس تا سایر مسئولان در هر مقام و جایگاهی، هرکس بخواهد وحدت این استان را خدشه دار کند با برخور قاطع ما ، رو به رو خواهد شد.

این روزها هویت طلبان استان آذربایجان غربی  پیش از قرار گرفتن  افکار پوپولیسمی خود در راس قدرت تبلیغات مبتنی بر دروغ را در دستور کار قرار می دهند یا تحریف تاریخ یکی دیگر از ویژگی هایست که به صورت مستمر مشاهده شده است.

در جشنواره ای که سال گذشته برگزار شد یکی از مدیران گروه های رقص آمد پشت تریبون واقعه ی تاریخی باز گو کرد ۶۱۲ سال قبل از میلاد مسیح !!!

مردم جیغ و داد کنان تشویق می کردند.

واقعا تفکر کوچکی  !!! آثار سنگی قبل از دوره میلاد هم این چنین روشن و شفاف این رویداد را توضیح نداده بودند ، این دوست عزیز ، چنان با صلابت می گفت که گویی خود در آن زمان زندگی کرده بود .

هویت طلبی مفرط چیزی جز تباهی و نابودی برای مردم جامعه ندارد .

از روز عزل تا ابد تمامی موجودات حتی در یک گروه زیست شناسی متفاوت آفریده شده اند تا انسان های متفاوت بخاطر انسانیت در کنار هم سعادت و خوشبختی را رقم بزنند.

استانداری آذربایجان غربی باید اول تفکیک قومیتی سیستم مدیریتی را بر اساس شایسته سالاری تغییر بدهد.

معلوم نیست چرا وقتی مدیری از یک قومیت خاص انتخاب می شود زود زیر ساخت مدیریتی را بر اساس خواست خود تغییر می دهد.

تغییرات خاص و شتاب زده ، برخوردهای یک طرفه تحریک های قومیتی را پدید می آورد .

مشاوره با جریان های پوپولسم ساز و فخر عده ای لمپن مدیریت هزینه ، مبنی بر ارتباط مستقیم با اشخاص سطح اول مدیریت استانی به راست یا دروغ مطمئن باشید تحریک های توتالیتاریسم را برای جنبش سر و سامان می دهد.

گرایش به تئوری توطئه ،  بخشی دیگر از ماشین دروغ پردازی امروزه هویت طلبان استان می باشد ، عده ای پول دار مسئول ،  بصورت نقدی چند نفر را استخدام کرده اند و حقوق می دهند تا به هر طریقی مدیریت کنند اگر لحظه غفلت شود میدان مبارزه ی قومیتی را باخته ایم.

این رویکرد برای نشان دادن تجسم شرّ سازمان یافته اغیار هویتی به کار می رود فرض وجود چنین توطئه ای زمینه را برای یک ضدتوطئه آماده می سازد. در این چنین فضایی نه منطق علمی بلکه گرفتاری در تئوری های دسیسه آمیز راه حلی آسان و در دسترس است که به نخبگان اجاز می دهد تا توده ها را برای انسجام بیشتر قانع سازند.

اینجا همان نقطه ای است که نخبگان و اوباش به هم پیوند می خورند.

عاقبت این پیوند نابودی کل جامعه است ، جریاناتی که هم اکنون در جای جای دنیا ، کشورهای درگیر خشونت و درگیری شاهد هستیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.