شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حمله ایران ، معادلات جهانی را بر هم زد
18 دی 1398 - 13:35
شناسه : 8608
32

‍ ✍? امین قاسمیان/ فعال رسانه ای آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند و این حق را برای خود قائل است در هر کشوری هرکاری بخواهد انجام دهد از ایجاد پایگاه های نظامی گرفته تا حمله به تأسیسات زیر ساختی کشور های دیگر . هیچ کشوری بعد از ترور شهید سلیمانی فکرش را […]

ارسال توسط :

✍? امین قاسمیان/ فعال رسانه ای

آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند و این حق را برای خود قائل است در هر کشوری هرکاری بخواهد انجام دهد از ایجاد پایگاه های نظامی گرفته تا حمله به تأسیسات زیر ساختی کشور های دیگر .

هیچ کشوری بعد از ترور شهید سلیمانی فکرش را هم نمیکرد ایران جسارت و شجاعت زدن پایگاه های نظامی آمریکا را از خاکش داشته باشد آن هم پایگاه عین الاسد که نماد اقتدار آمریکا در عراق و خاورمیانه است.

بامداد امروز ثابت شد که موضع گیری های ایران در قبال آمریکا کاملا جدی است و حمله موشکی به یک پایگاه نظامی ، سرکنسولگری و سفارت فرقی با حمله به خاک آن کشور ندارد و همین موضوع باعث رعب و وحشت آمریکایی ها شده است.

از سوی دیگر علاوه بر سناتورهای دموکرات ایالات متحده آمریکا ، سناتورهای جمهوری خواه که ترامپ از حزب آنهاست و بسیار جنگ طلب هستند نیز از ترامپ خواسته اند که جلوی یک فاجعه جهانی رو بگیرد و این حماقت ها را تمام کند.

حمله و شلیک ده ها موشک بالستیک ایران به پایگاه و سرکنسولگری آمریکا در عراق ، چهره ارباب گونه آمریکا در جهان شکست و شاید دیگر کشور های جهان نیز با الهام گیری از ایران جسارت مقابله با آمریکا را پیدا کنند.

این حمله زنگ خطری برای دیگر متحدان آمریکا در منطقه مانند عربستان و امارات و کویت و… بود که باید نگران آینده باشند چرا که پدر و بزرگتر آنها جلوی چشم آنها سیلی خورده و در صورت هر اشتباهی از ضربه ایران در امان نخواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.