پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
خانواده ساکن در پارک تخم مرغی ارومیه در منزل جدید اسکان یافتند
22 دی 1401 - 8:52
شناسه : 18555
13

فرماندار ارومیه از اسکان خانواده ۴ نفره ساکن در پارک تخم مرغی ارومیه در منزل جدید خبر داد. به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر اسکان خانواده ۴ نفره در پارک تخم مرغی ارومیه  خبرنگار سیلوانانیوز در  محل اسکان این خانواده حضور پیدا کرد  و از نزدیک پیگیر ماجرا شد.این زوج همراه با دو فرزند […]

ارسال توسط :

فرماندار ارومیه از اسکان خانواده ۴ نفره ساکن در پارک تخم مرغی ارومیه در منزل جدید خبر داد.

به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر اسکان خانواده ۴ نفره در پارک تخم مرغی ارومیه  خبرنگار سیلوانانیوز در  محل اسکان این خانواده حضور پیدا کرد  و از نزدیک پیگیر ماجرا شد.این زوج همراه با دو فرزند خود حدودا ۲۰ روز  در این پارک و زیر یک چادر ساکن بود  و شب و روز خود را در این چادر سپری می‌کرد.

پدر این خانواده که نگهبان فروشگاه سفال فروشی در همین پارک است به دلیل شرایط بد اقتصادی  و  عدم نظارت صحیح در  حوزه مسکن و افزایش سرسام آور اجاره بهای خانه مجبور به اسکان خانواده خود در این چادر و کنار فروشگاه سفال فروشی و در این سرمای زمستان شد.

به گزارش سیلوانانیوز ، پدر خانواده اجازه انتقال همسر و فرزندان خود را به بهزیستی نداد و بالاخره با کمک یکی از خیرین شهر منزلی در نزدیکی محل کار پدر خانواده اجاره شد و این خانواده برای اسکان به این منزل  انتقال  یافتند و چادر محل اسکان این خانواده نیز  از پارک تخم مرغی ارومیه جمع آوری شد.

فرماندار ارومیه ، در باره  اسکان این خانواده ۴ نفره در پارک تخم مرغی گفت: از ۲۰ روز قبل که از ماجرا مطلع شدیم با هماهنگی شهرداری سوییتی مناسب  در یکی از مسافرخانه های شهر ارومیه برای اسکان موقت این خانواده ۴ نفره آماده کردیم ولی مادر خانواده از اسکان و مراجعه به این سوییت خودداری کرد.

غلامحسین عماری افزود: با معرفی این خانواده به کمیته امداد امام  این خانواده تحت پوشش این نهاد درآمد و برای دریافت  وام ۳۰ میلیون تومانی به بانک معرفی شد.از قرار سرپرست  این خانواده از مدت ها قبل برای دریافت وام با مشکل ضامن روبرو بوده  و به همین دلیل این بار  به بانک مراجعه نکرد.

در نهایت یکی از خیرین شهر ضمانت بانکی این فرد را متقبل شد و تا چند روز آینده مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب این فرد واریز می شود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.