شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
خدمات رسانی سپاه زیوه در روستای سورکان سیلوانا
10 اردیبهشت 1397 - 7:27
شناسه : 4284
12

اکیپ بهداری لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در اقدامی خیرخواهانه صبح امروز دهم اردیبهشت ماه در روستای مرزی سورکان بخش سیلوانا با حضور سرزده ی خود اقدام به ویزیت و ارائه ی داروی رایگان کردند. همانطور که همه میدانیم یکی از برنامه های مهم سپاه پاسدارن خدمت رسانی به مردم […]

ارسال توسط :

اکیپ بهداری لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در اقدامی خیرخواهانه صبح امروز دهم اردیبهشت ماه در روستای مرزی سورکان بخش سیلوانا با حضور سرزده ی خود اقدام به ویزیت و ارائه ی داروی رایگان کردند.

همانطور که همه میدانیم یکی از برنامه های مهم سپاه پاسدارن خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی ؛ در مناطق دور دست و به اصطلاح نقاط صفر مرزی است.

در راستای فعالیت های درمانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همه ساله طرح های پزشکی در قالب ویزیت رایگان در روستاهای دورافتاده و محروم کشور اجرا می کند که این طرح ها از برنامه های ثابت سپاه بوده که طی آن اکیپهای درمانی و پزشکی متشکل از پزشکان و پرستاران مجرب ؛ در میان مردم روستاها و مناطق دوردست کشور حضور می یابند .

این طرح ویزیت رایگان پزشکی امسال به همت حوزه ٣١ شهید کوهنورد زیوه و بهداری های گردان شهید خرازی و لشکر ٣ حمزه (ع) ؛ همزمان با هفته سلامت ، در روستای سورکان بخش سیلوانا که یکی از دورافتاده ترین روستاهای بخش سیلوانا می باشد، اجرا گردید و طی آن پزشکان و پرستاران این مجموعه بیش از ٢٠٠ نفر از اهالی این روستا را مورد ویزیت رایگان ؛ قرار دادند.

این طرح که به مدت یک روز در روستای سورکان برگزار شد با استقبال پرشکوه اهالی روستا همراه بود اکیپ پزشکی توانست ؛ بسیجی وار ، پایش و سنجش بیماری ها را به منظور ارتقای سلامت و بهداشت اهالی انجام ؛ و با مشاوره های درمانی و پزشکی بصورت فردی ؛ آموزشهای لازم را به اهالی ارائه دهد .

از مهمترین اقدامات این اکیپ پزشکی ؛ که خدمت رسانی به مردم مناطق محروم را وظیفه اصلی خـود میداند ؛ حضور در منازل اهالی مسن و بیماران صعب العلاج این روستا بود که ضمن دلگرمی خانواده ها ؛ توانست این قشر از بیماران را که رفت و آمدشان به مراکز درمانی به سختی صورت می گیرد و یکی از مشکلات اهالی و خانواده ها می باشد بصورت حضوری اقدام و مورد درمان و مشاوره قرار دهد.

البته ناگفته نماند که سپاه پاسداران اسلامی از همان اوایل انقلاب اسلامی همواره پشتیبان مردم کشور بوده و توانسته با اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده کشور ؛ ضمن اینکه موجبات دلگرمی مردم را فراهم سازد ، امکانات و بسترهای لازم برای رفع مشکلات این مناطق و نوار مرزی کشور مهیا سازد و مردم این مناطق هم ؛ هیچ زمانی حرکت های جهادی سپاه را در خصوص محرومیت زدایی ، از یاد نخواهند برد.

سیلوانا

سیلوانا

 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.