شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گازرسانی خدمت ارزشمند دولت در سیلوانا
01 مرداد 1397 - 11:47
شناسه : 4989
9

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقطه ی صفر مرزی شمالغرب کشور عزیزمان با کشورهای همسایه ترکیه و عراق روستاهای سیلوانا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند . روستاهای مرزی سیلوانا در همسایگی دو کشور خارجی ترکیه و عراق شاهد استفاده از نعمت گاز طبیعی می باشند که این مهم حتی […]

ارسال توسط :

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقطه ی صفر مرزی شمالغرب کشور عزیزمان با کشورهای همسایه ترکیه و عراق روستاهای سیلوانا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند .

روستاهای مرزی سیلوانا در همسایگی دو کشور خارجی ترکیه و عراق شاهد استفاده از نعمت گاز طبیعی می باشند که این مهم حتی در برخی شهرهای مرزی ترکیه و عراق آرزویی برای شهرواندانشان می باشد .

استفاده از شبکه ی گاز رسانی که از جنوب کشور پهناور ایران اسلامی تا آخرین نقطه شمالغرب آن گسترش یافته نشان هم بستگی و اعزم دولت و ملت برای عمران ، آبادی و پیشرفت در راستای امنیت پایدار می باشد .

در سال‌های قبل از انقلاب تولید گاز کشور کمتر از ۵۰ میلیون مترمکعب در روز بود، این درحالی است که در سال ۹۴ به تولید حدود ۷۰۰ میلیون متر مکعب در روز دست یافتیم که پیشرفت قابل توجهی بود۹۶ درصد جمعیت شهری و بیش از ۶۰ درصد جمعیت روستایی کشور از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

انجام این مهم شایسته توجه است که از ثمرات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می باشد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ویژه‌ای به ساکنان مناطق روستایی ارائه شد و می‌توان گفت به معنای واقعی کلمه روستا‌ها مورد توجه قرار گرفت و در راستای توسعه و عمران آن‌ها قدم های فراوانی برداشته شد . مناطق روستایی با فراهم آوردن محیط زیست سالم و پایدار، نقش مهمی در توسعه ملی به عهده دارند.

توسعه روستایی و ارتقای سطح رفاه روستاییان از اهداف اصلی برنامه های توسعه‌ کشور بوده و در این رابطه گسترش شبکه زیرساخت های اقتصادی از جمله راه، آب ،برق و گاز مورد توجه سیاستگذاران قرار داشته است. دولت با تکیه بر این نوع نگرش و با درک اهمیت و ابعاد موضوع ، توجه ویژه‌ای به توسعه و تکمیل طرح های گازرسانی به مناطق محروم نشان داده و از ابتدای فعالیت خود تکمیل هر چه سریعتر گازرسانی به مناطق محروم و روستایی را در دستور کار قرار داده است.

هم اکنون بسیاری از روستاهای بخش سیلوانا همچون راژان ، دزگیر ، ناری و حتی شهر سیلوانا و… از نعمت گاز برخوردار هستند و طبق گفته شرکت گاز تا پایان سال آینده ۹۰ درصد روستاهای بخش سیلوانا از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.