شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
خدمت رسانی بسیج با ساخت پلی در نوار مرزی ارومیه
30 فروردین 1398 - 8:34
شناسه : 7180
11

پل روستای قصریک صومای برادوست ارومیه در نقطه صفر مرزی ایران با کشور ترکیه نمونه ی از اعزم جدی بسیج در راستای خدمت رسانی می باشد پلی که هیچ سازمانی با توجه به بعد مسافت و سختی کار آن را نمی ساخت ولی اعزم و اراده ی جهادگران بسیج آن را ساخت . روستای قصریک […]

ارسال توسط :

پل روستای قصریک صومای برادوست ارومیه در نقطه صفر مرزی ایران با کشور ترکیه نمونه ی از اعزم جدی بسیج در راستای خدمت رسانی می باشد پلی که هیچ سازمانی با توجه به بعد مسافت و سختی کار آن را نمی ساخت ولی اعزم و اراده ی جهادگران بسیج آن را ساخت .

روستای قصریک صومای برادوست ارومیه در نقطه ی صفر مرزی قرار دارد . همه ساله با شروع فصل بارندگی در بهار و پاییز سیلاب سهمگین از وسط این روستای زیبای کوه پایه ای می گذرد .

سیلاب تا کنون در قصریک صومای جان چندین کودک خردسال و حتی بزرگسالان را نیز گرفته .

چندین سال مردم در راستای ساخت پلی مستحکم و مقاوم  ، نامه به دست از این  اداره به ادره دیگر ، سازمان ، نهاد ، موسسه و  …. رهسپار بودن ولی هیچ کسی با توجه به راه های ناهموار و دور افتاده رستایی بخصوص شرایط جوی حاظر به همکاری نبود ولی هنگامی که دهیار روستا سال ۱۳۹۱ هجری شمسی به سپاه و بسیج مراجعه کرد .

بسیج منطقه جهادی وارد میدان عمل شد و مشکل مردم رو مشکل خود احساس نمود .

بسیج سازندگی با تمام همت و تلاش خود هم اکنون پل ۱۰ تنی بتنی را برای مردم روستانشین اهل سنت در نوار مرزی ارومیه به اتمام رسانده و اهالی راضی از تمامی دست اندرکاران سپاه و بسیج منطقه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر می کنند .

در همین راستا روحانی متنفذ منطقه صومای برادوست ماموستا حاج احمد پور محمد حلج در گفتگویی گفت :

نهاد انقلابی بسیج را بعنوان استوره ی خدمت یاد می کنم .

وی ادامه داد  : بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای دولتی و مردمی موجود درکشور می باشد که ظرفیتهای فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است، زیرا نه‌تنها تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است و این ظریفیت تنها در خدمت بسیج معنا پیدا می کند .

ماموستا حاج احمدپور تاکید کرد هر جا در مشکلات مختلف کشور بسیجی وار عمل شد آنجا به موفقیت رسیدیم .

امام جمعه روستای قصریک خاطر نشان شد : ساخت و احداث پل ده تنی قصریک توسط بسیج سازندگی سپاه از جمله پروژه های این نهاد مردمی بود که مشکل چندین ساله مردم این روستا را برطرف کرد زیرا در سالیان گذشته درخواست های متعددی برای احداث پل در این روستا از سایر سازمانها صورت گرفته بود ولی متاسفانه به دلیل هزینه های بالا هیچ کدام از این سازمانها حاظر به همکاری نشده بود .
ماموستا حاج احمد پور در پایان از بسیج به عنوان نیروی مردمی یاد کرد و افزود : بسیج یک نیروی مردمی بوده و برای رفع و تقویت نقاط ضعف نیازمند حضور موثر مردم و نیروهای بسیجی است تا بتواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.