شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
خطر انفجار سیلندر های گاز مایع در کمین مردم
15 تیر 1396 - 0:34
شناسه : 1696
28

این روزها با گذر از خیابانها و جاده های اصلی کلان شهر ارومیه شاهد فروشندگان و توزیع کنندگان سیلندرهای گاز مایع  هستیم که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع و  فروش  آن می کنند. انتقال و نگهداری سیلندرهای گاز مایع در مکان های پر تردد شهر تبدیل به شغلی پر درآمد برای افراد سود […]

ارسال توسط :

این روزها با گذر از خیابانها و جاده های اصلی کلان شهر ارومیه شاهد فروشندگان و توزیع کنندگان سیلندرهای گاز مایع  هستیم که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع و  فروش  آن می کنند.

انتقال و نگهداری سیلندرهای گاز مایع در مکان های پر تردد شهر تبدیل به شغلی پر درآمد برای افراد سود جو شده است که بدون هیچ گونه محدودیت و نظارتی اقدام به فروش کپسول های گاز در سطح شهر ارومیه می کنند.

اما این موضوع  حساس فقط یک طرف مساله می باشد زیرا به غیر از شارژ و فروش سیلندر گاز مایع خودروهای سواری  نیز از این موقعیت به وجود آمده استفاده لازم را می برند و به جای مراجعه به ایستگاه های سوخت گیری مجاز در همان حاشیه خیابانها و جاده ها اقدام به سوخت گیری غیر مجاز و خطر آفرین می کنند که همین امر احتمال انفجار را به شدت افزایش می دهد.

سیلندر هایی که در سایه ی بی تدبیری و عدم نظارت مسئولین مربوطه در حال توزیع  و فروش می باشند زمینه را برای وقوع هر گونه حادثه ای ناگوار و جبران ناپذیری فراهم کرده است زیرا عامل اصلی به وجود آمدن حوادث احتمالی بی شک مسئولین شرکت گاز می باشند که سیلندرهای گاز را به سادگی در اختیار افراد سود جو قرار میدهند  .

مکان های غیر قانونی و دور از نظارت فروش و شارژ سیلندرهای گاز در حاشیه جاده ها و مکان های پر تردد شهر جان و مال شهروندان را به شدت تهدید می کند و بایستی مسئولین مربوطه برای جلوگیری و  کاهش خسارت های احتمالی چاره اندیشی کنند تا انشالله هرگز شاهد حوادث تلخی در این خصوص نباشیم.

اما آنچه که حائز اهمیت می باشد ایجاد نمایندگی ها و مراکز استاندارد در خارج از محدوده شهر و برخورد و پلمپ مراکز غیر مجازمی باشد زیرا شرکت گاز می تواند با در نظر  گرفتن مکان های امن و ایمن در خارج از شهر نه تنها مانع وقوع حوادث ناگوار و تلخ شود  بلکه با این اقدام خود از فعالیت های افراد بدون مجوز و سود جو نیز جلوگیری می کند .

پایان گزارش/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.