شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
خطیب‌زاده: هیچ تماس مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا درباره موضوعات برجامی یا غیر برجامی نداشته و نداریم
18 اسفند 1399 - 13:22
شناسه : 11681
7

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه طرح گام به گامی را در خصوص برجام دریافت نکرده‌ایم، گفت: هیچ تماس مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا درباره موضوعات برجامی یا غیر برجامی نداشته و نداریم. «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه)‌ در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در […]

ارسال توسط :

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه طرح گام به گامی را در خصوص برجام دریافت نکرده‌ایم، گفت: هیچ تماس مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا درباره موضوعات برجامی یا غیر برجامی نداشته و نداریم.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه)‌ در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

* گفت‌وگوی تلفنی ظریف و همتای فرانسوی

 

وی به تماس‌ تلفنی وزرای خارجه فرانسه و ایران در خصوص مسائل دوجانبه و برجام پیش از گفت‌وگوی تلفنی روحانی و ماکرون و همچنین تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل با ظریف و وزیر خارجه ظریف و همتای ارمنستانی اشاره کرد.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به سفر وزیر خارجه ایرلند نیز اشاره و اضافه کرد: در خصوص موضوعات دوجانبه و نقش تسهیل‌گری ایرلند در قطعنامه ۲۲۳۱ و بازگشایی سفارت ایرلند توافقات و گفت‌وگوهای خوبی داشتیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.