شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دامداران با گردانندگان هفته بازار هماهنگ باشند
04 اسفند 1397 - 23:20
شناسه : 6729
37

?مصاحبه اختصاصی با بخشدار سیلوانا در خصوص مشکلات دامداران ،گرفتن احشام و قاچاق دام : ? مهندس ریباز میرزایی بخشدار بخش سیلوانا در گفتگو با خبرنگار سیلوانا نیوز گفت: به مشکلات دامداران و بازاریان دادوستد دام واقف هستیم و در این زمینه یک تمهیداتی اندیشیده ایم. ?وی افزود : در راستای برخورد و جلوگیری از […]

ارسال توسط :

?مصاحبه اختصاصی با بخشدار سیلوانا در خصوص مشکلات دامداران ،گرفتن احشام و قاچاق دام :

? مهندس ریباز میرزایی بخشدار بخش سیلوانا در گفتگو با خبرنگار سیلوانا نیوز گفت: به مشکلات دامداران و بازاریان دادوستد دام واقف هستیم و در این زمینه یک تمهیداتی اندیشیده ایم.

?وی افزود : در راستای برخورد و جلوگیری از قاچاق دام که متأسفانه امروز قیمت گوشت قرمز به یک معضل کشوری تبدیل شده است، یک دستورالعمل به مرزداران ابلاغ شده بود که آنها بتوانند حتی خودروهای حامل دام نیز کشف و ضبط کنند.

? بخشدار سیلوانا در ادامه گفت: برای حل مشکل دامداران و بازاریان دادوستد دام ، تعاملاتی با هنگ مرزی و گردانندگان بازار هفتگی بخش سیلوانا (دهیاران و شوراهای اسلامی روستای دیزج مرگور و روستای موانا ترگور ) انجام شده است و از دامداران عزیز میخواهم با دهیاران این روستاها(دیزج مرگور و موانا ترگور) جهت حضور در بازار هفتگی هماهنگ باشند.

انتهای پیام//

بخشدار سیلوانا ریباز میرزایی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.