چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی: موضوع بدحجابی اعضای شورای شهر بوکان به طور جدی پیگیری می‌شود
20 آبان 1400 - 13:21
شناسه : 15169
6

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی تمام منصوبین و منتخبین باید نسبت به اجرای قوانین پایبند باشند، گفت: موضوع بدحجابی چند نفر از اعضای شورای شهر بوکان در انظار عمومی به صورت جدی پیگیری می‌شود. به نقل از خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه‌ای […]

ارسال توسط :
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی تمام منصوبین و منتخبین باید نسبت به اجرای قوانین پایبند باشند، گفت: موضوع بدحجابی چند نفر از اعضای شورای شهر بوکان در انظار عمومی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به نقل از خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه‌ای تحت عنوان “اعضای شورای‌شهر بوکان به رعایت حجاب ملزم شوند” در سامانه فارس من خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی ثبت کرده و خواستار برخورد با این مشکل شدند.

خبرنگار فارس در ارومیه به بررسی موضوع پرداخته و مصاحبه‌ای با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی ترتیب داده است که در ادامه با هم می‌خوانیم.

حجت الاسلام و المسلمین «بهنام دلریش» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: حضور در جلسات قانونی و دولتی بدون توجه به قانون حجاب اسلامی کشور یک جرم است که خلاف قانون، عرف و شرع بوده و بایستی اقدامات لازم در خصوص برخورد با این بی‌قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه در خصوص برخورد با این بی قانونی در شورای شهر بوکان انجام و مکاتبات لازم با دادستانی شهر انجام شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: دادستانی شهر بوکان طی جلسه‌ای با اعضای شورا تذکرات لازم را برای رعایت حجاب اسلامی به اعضا داده‌اند و همچنان پیگیر موضوع برای اصلاح رویه در شورای اسلامی بوکان هستند.

وی با اشاره به اینکه قبل از اعلام صلاحیت به افراد بایستی تمام جوانب امر بررسی و تحقیقات لازم انجام می‌شد و به افراد با صلاحیت اجازه ورود به انتخابات داده می‌شد، افزود: کشور ما یک کشور اسلامی بوده و بایستی افرادی که در این نظام خدمت می‌کنند تابع قانون نظام بوده و از آن سرپیچی نکنند، چراکه فردی از قانون پیروی نکند یک مجرم است و لازم است برخوردهای قانونی با مجرم انجام شود.

حجت الاسلام دلریش تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی به طور جد پیگیر این موضوع بوده و یک دیدگاه مطالبه‌گری در خصوص رعایت حجاب اسلامی در جلسات شورای اسلامی شهر بوکان را دارد تا این روند اصلاح شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.