شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
در آستانه سالروز ارتحال امام (ره)؛ رکاب زدن دوچرخه‌سواران ارومیه ای از مسیر ارومیه تا حرم امام خمینی(ره)
11 خرداد 1400 - 13:20
شناسه : 13022
11

در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ۱۴ دوچرخه سوار آذربایجان غربی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی ره و شهدا عازم حرم معمار کبیر انقلاب شدند. این ورزشکاران مسیر ۸۰۰ کیلومتری مزار شهدای گمنام ارومیه تا حرم حضرت امام خمینی (ره) را با شعار میثاق با ولایت و حضور پرشور در انتخابات به مدت […]

ارسال توسط :

در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ۱۴ دوچرخه سوار آذربایجان غربی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی ره و شهدا عازم حرم معمار کبیر انقلاب شدند.

این ورزشکاران مسیر ۸۰۰ کیلومتری مزار شهدای گمنام ارومیه تا حرم حضرت امام خمینی (ره) را با شعار میثاق با ولایت و حضور پرشور در انتخابات به مدت چهار روز و با مشارکت بسیج ورزشکاران، شهرداری رکاب زدن دوچرخه‌سواران ارومیه ای از مسیر ارومیه تا حرم امام خمینی(ره)ارومیه، و اداره کل ورزش و جوانان استان طی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در آئین بدرقه این دوچرخه سوران گفت: یاد و خاطره شهدا و امام. ره. همیشه در فضای جامعه زنده است و حضور باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد لبیک به فرامین رهبری و عمل به وصایای شهدا است.

تقی نجمی ادامه داد: این تور از امروز ۱۰ خرداد از محل یادمان شهدای گمنام ارومیه آغاز شد و بعد از طی ۸۰۰ کیلومتر در ۱۴ خرداد در تهران به اتمام می‌رسد.

وی افزود: رکاب زنان در شهرهای تبریز، میانه، زنجان، قزوین و تهران توقف کرده و برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله دیدار با ائمه جمعه، خانواده شهدا و زیارت مزار شهدا را با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه دارند.

نجمی هدف از برگزاری این تور انتقال پیام شهدا به مردم، اطاعت و حمایت از رهبر معظم انقلاب، پاسداری از خون شهدا، اشاعه فرهنگ شهادت بین قشر جوان، ترویج فرهنگ اتحاد و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و اعلام حضور نیروهای بسیجی از اهداف این تور است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.