شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
در پی مشکلات اقتصادی باید به جوان کمک کرد
28 مرداد 1399 - 10:15
شناسه : 9904
32

دیروز شنیدن حرف های یکی از دوستانم که برای دیدنم آمده بود من را وادار به نوشتن کرد . سلام من یه جوان هستم میخام ماشین بخرم باهاش کار کنم اصلا نمی تونم بخرم یه وقتی یه پراید کارکره با وام میشد خرید الان چی..من مصرف کننده ام چرا تحویل فوری به قیمت مناسب نمیدن..به […]

ارسال توسط :

دیروز شنیدن حرف های یکی از دوستانم که برای دیدنم آمده بود من را وادار به نوشتن کرد .

سلام من یه جوان هستم میخام ماشین بخرم باهاش کار کنم اصلا نمی تونم بخرم یه وقتی یه پراید کارکره با وام میشد خرید الان چی..من مصرف کننده ام چرا تحویل فوری به قیمت مناسب نمیدن..به درد مردم برسید به داد مردم برسید شعار ندید عمل کنید مردم نجیبی داریم…به فکر مردم باشید تور رو خدا..

دولت محترم باید به وعده های انتخاباتی خود عمل کند .

مردم بخصوص جوانان بشدت زیر بار فشار اقتصادی هستند .

گرفتن تسهیلات برای جوانان خیلی سخت شده است هر بانکی قوانین خاص خود را دارد . زمانی واردات خودرو با ارز ۳۶۰۰ تومانی انجام می گرفت و دولت برای تنظیم بازار تعرفه بالا وضع نمود تا از خودروسازی داخلی حمایت کند. الان که ارز بالای ۲۰۰۰۰ تومان است چرا دولت تعرفه واردات را پایین نمی آورد؟

لازم به توضیح است دلار پنج برابر شد ولی قیمت ماشین بیش از ده برابر گردید که این خودش رانت بزرگ است . با پایین آوردن تعرفه درآمد دولت کم می شود ولی تعادل در قیمت ها ایجاد می گردد.

با وجود اوضاع معیشتی و رفاهی کنونی باید به فکر جوانان باشیم .

دولت باید به جوانان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند  و جوانان را حمایت کند تا با راه اندازی کسب و کار حلال خود و خانواده هایشان را راضی و خشنود سازند .

دولت محترم باید جوابگو باشد بعنوان مثال ظرف ۵ ماه قیمت بستنی ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. چرا؟ مگر تولیدکنندگان بستنی را با شیر یارانه‌ای تولید نمی‌کنند؟ مگر شیر تولید داخل را با دلار خرید می‌کنند؟! دستگاه‌های نظارتی و بازرسی آیا این گرانی‌ها را مشاهده نمی‌کنند؟!

دولت محترم باید جوابگو باشد ؛

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.