چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
دستور رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی مبنی بر کنترل قیمت سیب بازار شب عید
11 اسفند 1400 - 8:46
شناسه : 16239
8

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی طی دستوری مهم ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به مقوله قیمت‌گذاری و خرید دولتی سیب برای تنظیم بازار عید را خواستار شد. به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی طی دستوری مهم  ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به مقوله قیمت‌گذاری و خرید دولتی […]

ارسال توسط :

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی طی دستوری مهم ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به مقوله قیمت‌گذاری و خرید دولتی سیب برای تنظیم بازار عید را خواستار شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی طی دستوری مهم  ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به مقوله قیمت‌گذاری و خرید دولتی سیب برای تنظیم بازار عید را خواستار شد.

عتباتی با بیان این مطلب اعلام کرد: اخبار متعددی مبنی بر اینکه تعداد محدودی واسطه با خرید سیب از باغداران استان به قیمت نازل و فروش به قیمت ۲ برابر آن به دولت، موجب افزایش غیرقانونی قیمت و التهاب در بازار شب عید می‌شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان با تاکید به رعایت الزامات و مقررات قانونی و حفظ مصلحت و منافع مردم و باغداران به مجموعه‌های دادستانی مرکز استان و بازرسی‌کل استان دستور داد در راستای حفاظت و صیانت از حقوق عامه و بیت‌المال و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه‌ها، از تحمیل هزینه اضافی به خانواده‌ها و شهروندان در ایام پایانی سال جلوگیری کنند.

عتباتی با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی به عنوان قطب تولید سیب و تامین‌کننده اصلی سیب بازار شب عید است تصریح کرد: باید با نظارت و پایش مستمر به  نحوه قیمت‌گذاری و عرضه سیب، امکان بهره مندی اقشار مختلف مردم را از این نعمت الهی فراهم نماییم و همچنین از سودجویی تعدادی واسطه  که موجب افزایش بی رویه قیمت میوه شب عید مردم می شوند را .جلوگیری بنماییم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.