شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دستگیری سرشاخه‌های اغتشاشات توسط اطلاعات سپاه
30 آبان 1398 - 10:42
شناسه : 8277
9

سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌ اغتشاشات دستگیرشده‌اند. بخش اعظمی از هزینه‌های اغتشاش‌گران در کشور توسط سلطنت‌طلب‌ها تأمین می‌شود. دستگیری سرشاخه‌ها به فروکش کردن ناآرامی‌ها کمک بسیاری کرده و در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند. بخش عمده‌ای از هم‌دستان و افراد وابسته به […]

ارسال توسط :

سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌ اغتشاشات دستگیرشده‌اند. بخش اعظمی از هزینه‌های اغتشاش‌گران در کشور توسط سلطنت‌طلب‌ها تأمین می‌شود.
دستگیری سرشاخه‌ها به فروکش کردن ناآرامی‌ها کمک بسیاری کرده و در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند.
بخش عمده‌ای از هم‌دستان و افراد وابسته به ادمین کانال معاند آمدنیوز نیز شناسایی‌شده و به‌مرورزمان دستگیر می‌شوند.
در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌اند.
این دستگیری‌ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد و علی رغم سر و صداهای ایجاد شده، در تعداد زیادی از مراکز استان ها و شهرهای کشور هیچ ناامنی را شاهد نبودیم.
براساس آخرین اطلاعات، از ۷۵۰ شهر کشور، در حدود ۱۰۰ شهر حوادث و اتفاقاتی کوچک و بزرگ رخ داد که در بیشتر مناطق در کمتر از ۲۴ ساعت و در برخی از شهرها در ۷۲ ساعت جمع شد.
بخش عمده‌ای از هم دستان روح‌الله زم در داخل و خارج کشور شناسایی شدند و به مرور دستگیر و برای آنها پرونده تشکیل می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.