دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت ×
دستگیری قاتل مسلح در ارومیه
27 مهر 1400 - 16:37
شناسه : 14967
6

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ازدستگیری و شناسایی قاتل در کمتر از ۲۴ساعت با هوشیاری کارآگاهان اداره جنایی درشهرستان ارومیه، خبرداد. ، به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی صادق شکری، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل فردی مذکر ۶۷ ساله در […]

ارسال توسط :

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ازدستگیری و شناسایی قاتل در کمتر از ۲۴ساعت با هوشیاری کارآگاهان اداره جنایی درشهرستان ارومیه، خبرداد.

، به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی صادق شکری، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل فردی مذکر ۶۷ ساله در خیابان جمهوری شهرستان ارومیه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی بلافاصله به محل وقوع جرم عازم شدند.

 

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مقتول با اسلحه کلت کمری به قتل رسیده که با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، در نهایت قاتل شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

 

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده و با مشاهده دلایل و قرائن پلیسی، به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.