شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دستگیری یکی از سرکرده‌های گروهک تروریستی دمکرات در شمال عراق
10 خرداد 1403 - 0:16
شناسه : 20455
6

دستگیری یکی از سرکرده‌های گروهک تروریستی دمکرات در شمال عراق با همکاری مشترک نیروهای امنیتی ایران و نیروهای آسایش اقلیم کردستان عراق یکی از لیدرهای گروهک‌های تروریستی مسلح در اقلیم، دستگیر شد. گفته می‌شود طرف از اعضای گروهک تروریستی دمکرات است. بدبخت‌ها دو سال پیش هیاهو می‌کردند که می خواهند ایران را تصرف کنند، زن، […]

ارسال توسط :

دستگیری یکی از سرکرده‌های گروهک تروریستی دمکرات در شمال عراق

با همکاری مشترک نیروهای امنیتی ایران و نیروهای آسایش اقلیم کردستان عراق یکی از لیدرهای گروهک‌های تروریستی مسلح در اقلیم، دستگیر شد. گفته می‌شود طرف از اعضای گروهک تروریستی دمکرات است. بدبخت‌ها دو سال پیش هیاهو می‌کردند که می خواهند ایران را تصرف کنند، زن، زندگی آزادی سر دادند و حالا باید با سر بروند در گونی… پس از لغو پاسپورت این اوباش مزدور و خائن دیگر هیچ طویله‌ای آن‌ها راه نمی‌دهد و همه باید به پای میز محاکمه به خاطر خیانت به کشور و مزدوری برای بیگانگان کشیده شوند… هر کسی خیانت کرد، باید تقاص پس بدهد. دست این‌ها تا مرفق در خون مردم این سرزمین آلوده است.

این یکی از تبعات مهم سفر نچیروان بارزانی به تهران که خود از پیامدهای بسیار مهم عملیات وعده صادق است. رژیم صهیونیستی می‌خواست در شمال عراق «اسرائیل» دوم را تشکیل دهد و به همه این‌ها آنجا پناه داده تا از این مرزها به ایران حمله کنند. اما یدالله فوق ایدیهم است و چوب خداوند بزرگ صدا ندارد، البته خدای ایران بسیار منتقم و بی‌رحم است. هر کسی به این کشور خیانت کند، تقاص پس خواهد داد. این را شک نداشته باشید. هر کجا باشند، جوب خیانت را خواهند خورد.

✔️باید دید کدام یک از افراد حاضر در این تصویر دستگیر شده‌اند…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.