شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دست بی مهر مسئولین برسر ساکنین مسکن مهر ارومیه
01 شهریور 1396 - 22:40
شناسه : 2438
13

هشت سال بیشتر است که از کلنگ زنی اولین پروژه مسکن مهر ارومیه می گذرد اما متاسفانه این طرح ملی در راستای خانه دار کردن افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه امروز با مشکلات فراوان اجرایی خود نه تنها گره از کار نگشوده است بلکه مایه ی درد و افسوس مسکن مهر نشینان گردیده است […]

ارسال توسط :

هشت سال بیشتر است که از کلنگ زنی اولین پروژه مسکن مهر ارومیه می گذرد اما متاسفانه این طرح ملی در راستای خانه دار کردن افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه امروز با مشکلات فراوان اجرایی خود نه تنها گره از کار نگشوده است بلکه مایه ی درد و افسوس مسکن مهر نشینان گردیده است  .

مشکلات متعددی از جمله انتخاب مکان های نامناسب دور از امکانات اولیه ی شهری ؛ عدم انتخاب پیمانکاران توانمند و با تجربه ؛ و همچنین عدم نظارت و رسیدگی لازم از سوی کارفرمایان موجب ناکارآمدی وعدم استقبال مردم از پروژه های مسکن مهر کلان شهر ارومیه شده است.

نارضایتی متقاضیان و صاحبان مسکن مهر ارومیه از وضعیت نامطلوب و کیفیت پایین مصالح استفاده شده در واحد های خود هر روز رنگ بیشتری بر خود می گیرد و همین امر لزوم رسیدگی بر این مشکلات را از سوی مدیران و مسئولین را بیشتر از گذشته فراهم می سازد.

در حال حاضر تعداد واحد های خالی و نیمه تمام مسکن مهر در ارومیه بیشتر از آن چیزی است که انتظار می رود به طوریکه آپارتمان های خالی از تعداد خانوارهای موجود پیشی گرفته است و این فاصله در میان غفلت و بی مهری مسئولین هر روز نیز یشتر می شود.

مسئولین و مدیرانی که در بهترین نقاط شهر و در آرامش و رفاه کامل مشغول زندگی خود می باشند به هیچ عنوان از وضعیت نامطلوب مسکن مهری های حاشیه نشین و خارج از محدوده اطلاع نخواهند داشت.

روزهای پر امید و با نشاط خریداران مسکن مهر ارومیه امروز جای خود را به بلا تکلیفی و و بی مهری مسئولین داده است به طوریکه مشکلات چندین ساله ی این پروژه دوست و یاور همیشگی آنان خواهد ماند.

رسیدگی به مشکلات  ساکنین مسکن های مهر ارومیه نیازمند نظارت و رسیدگی تمامی مسئولین مربوطه را می طلبد تا شاید یک بار دیگر لبخند رضایت بر لبان مردمان مسکن مهری نقش ببندد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.