شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دسیسه چینی دشمنان همچنان ادامه دارد/ بصیرت مردم ضامن ماندگاری نظام اسلامی است
08 دی 1397 - 10:17
شناسه : 6230
9

ماموستا عبدالقادر بیضاوی ، در خصوص فتنه ۸۸، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی فتنه‌ای بر علیه کشورمان انجام دادند اما مردم بابصیرت ایران اسلامی با لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با پشتیبانی از ایشان به صحنه آمدند. وی، با بیان اینکه سرمنشا این فتنه عوامل خارجی و افراد نفوذی […]

ارسال توسط :

ماموستا عبدالقادر بیضاوی ، در خصوص فتنه ۸۸، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی فتنه‌ای بر علیه کشورمان انجام دادند اما مردم بابصیرت ایران اسلامی با لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با پشتیبانی از ایشان به صحنه آمدند.

وی، با بیان اینکه سرمنشا این فتنه عوامل خارجی و افراد نفوذی بودند، تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی درصدد برآمدند تا طبق تصورات خود جمهوری اسلامی ایران را به نابودی بکشانند.

امام جمعه اهل ست ارومیه، ابراز کرد: هوشیاری و بصیرت مردم ولایی ایران باری دیگر با حضور به موقع در صحنه تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی، با بیان اینکه دشمنان بدانند بصیرت مردم ایران توطئه های دشمنان را نابود کردند، افزود: دشمنان هیچگاه از دسیسه چینی و توطئه سازی علیه ملت ایران دست نکشیده و هرروز درصدد هستند تا به روش های مختلف اقدام به براندازی نظام جمهوری اسلامی کنند.

ماموستا بیضاوی، تاکید کرد: امروزه دشمنان اسلام و ایران و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی که از وحدت و انسجام مسلمانان وحشت دارند، برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای بر هم زدن آرامش در کشورهای مسلمان خاورمیانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.