شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دنده پرواز را غیر فعال کنید!
14 بهمن 1397 - 23:00
شناسه : 6470
31

وقوع ده ها تصادف با چندین کشته و مصدوم در یک ماه گذشته در بخش ۶۵ هزاری سیلوانا   مرگ روزانه ۴۳ نفر و معلولیت ۹۰۰ نفر در سوانح جاده‌ای کشور رخ می‌دهد.   اگر رانندگان قبل از اقدام به رانندگی، استراحت کافی داشته باشند و حین رانندگی از مکالمه با تلفن همراه ، سرعت […]

ارسال توسط :

وقوع ده ها تصادف با چندین کشته و مصدوم در یک ماه گذشته در بخش ۶۵ هزاری سیلوانا

 

مرگ روزانه ۴۳ نفر و معلولیت ۹۰۰ نفر در سوانح جاده‌ای کشور رخ می‌دهد.

 

اگر رانندگان قبل از اقدام به رانندگی، استراحت کافی داشته باشند و حین رانندگی از مکالمه با تلفن همراه ، سرعت غیر مجاز ، سبقت غیر مجاز نیز به جد خودداری کنند به حتم میزان وقوع سوانح رانندگی با کاهش مواجه خواهد شد.

 

متاسفانه برخی رانندگان و سرنشینان نسبت به بستن کمربند ایمنی، بی توجه هستند درحالیکه اگر از این وسیله استفاده کنند در هنگام سوانح رانندگی نه فقط از پرت شدن به بیرون بلکه از صدمات وارده در درون خودرو نیز در امان می مانند.

 

عمده دلیل وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده های ارتباطی بخش سیلوانا ، توجه نداشتن رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز ، سرعت غیر مجاز ، باریک بودن جاده ها ، دو بانده نبودن مسیر مواصلاتی ، عدم نمک پاشی به موقع و لغزنده بودن جاده ها می باشد.

در یک ماه گذشته متأسفانه شاهد جانباختن و مصدوم شدن ده ها نفر در بخش سیلوانا بودیم که سه روز پیش تراژدی اصلی رخ داد و سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای هلج مرگور جان باختند.

 

بخش سیلوانا با حدود ۱۵۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۷۰ کیلومتر مسیر اصلی (ارومیه _ دیزج و ارومیه _ چهارده شهید) و ۸۰ کیلومتر راه فرعی بین روستایی دارد.

 

انتهای پیام // قاسمیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.