شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دولت برای مقابله با محرومیت در کنار سپاه است
23 مرداد 1398 - 12:53
شناسه : 7828
7

محمد مهدی شهریاری در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم استان با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات سپاه در این برهه زمانی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه است جای تقدیر و تشکر دارد. […]

ارسال توسط :

محمد مهدی شهریاری در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم استان با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات سپاه در این برهه زمانی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه است جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت با تمام توان در کنار سپاه برای ریشه کنی فقر در جامعه است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی خواب های زیادی برای ما دیده بودند که طی یک سال آینده جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت و یا مشکلات زیادی را خواهد دید.

استاندار آذربایجان غربی اذعان کرد: هرچه جلوتر  میرویم بر این عقیده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم عزیزمان در کنار سپاه و وحدت و همدلی خوبی با یکدیگر دارند میبینیم دشمنان ما روز  به روز عقب نشینی می کنند، انشقاق بینشان ایجاد می شود و این وحدت و همدلی که در کشور وجود دارد و روز به روز بیشتر شاهدش هستیم باعث اقتداری شده که کشور در ۴۰ سال گذشته کم نظیر بوده ایست.

شهریاری ابراز کرد: از نیروهای سپاه پاسداران که ارزش های خود و مردمی بودن را از زمان جنگ تا کنون حفظ کرده اند سپاسگزارم و ما هم به عنوان نماینده دولت وظیفه داریم تمامی مسائل و مشکلات را در جریان باشیم و از امکانات دولت در جهت تقویت مرزهای استان و جلوگیری از تفرقه به کار گیریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.