شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دومین جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار شد
25 تیر 1396 - 9:26
شناسه : 1823
27

اشنویه شهر شاخسارهای آویزان گیلاس، میزبان دومین جشنواره کشوری گیلاس با حضور پرشور مردم این دیار و میهمانان آن از سایر استانها های همجوار و سراسر کشور و استقبال مسولین این شهرستان بود. این جشنواره که با هدف شناسایی ظرفیت های بخش کشاورزی و گردشگری و جذب سرمایه گذاری به منظور فرآوری محصولات باغی در […]

ارسال توسط :

اشنویه شهر شاخسارهای آویزان گیلاس، میزبان دومین جشنواره کشوری گیلاس با حضور پرشور مردم این دیار و میهمانان آن از سایر استانها های همجوار و سراسر کشور و استقبال مسولین این شهرستان بود.

این جشنواره که با هدف شناسایی ظرفیت های بخش کشاورزی و گردشگری و جذب سرمایه گذاری به منظور فرآوری محصولات باغی در اشنویه برگزار گردید با حضور دهها غرفه فعال از عرضه محصولات باغات این شهرستان از جمله زردآلو ، هلو و گیلاس پرآواژه اشنویه و غرفه های فعال محصولات صنایع دستی ، فرهنگی ، هنری ، آهنگ های سنتی ، هیئت های ورزشی ، غذاهای سنتی و نمایشگاههای زندگی روستای و عشایر مردمان خونگرم و هنرمند این شهرستان که هر کدام با ارایه محصولاتشان به آشنا نمودن بهتر میهمانان می پرداختند همراه بود.
در پایان مراسم نیز ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و برگزیدگان و گروه های فعال در جشنواره با تقدیم لوح تقدیر نشان گیلاس از کلیه کلیه میهمانان با میوه گیلاس که شهرت شهر اشنویه می باشد پذیرایی گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.