شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دکتر روحانی: قانون اساسی را به تعطیلی نکشانیم/ چرا توصیه‌های رهبری را فراموش می‌کنید؟/یکی از آثار برجام گرفتن حربه از دست دشمن بود/۱۰۰ درصد قانون اقدام راهبردی را اجرا کردیم
06 اسفند 1399 - 12:28
شناسه : 11481
11

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه هیچ قوه ای نمی‌تواند در امر قوای دیگر دخالت کند، گفت: اصل ۱۱۳ کامل روشن و از بدیهیات است واضحات تفسیر ندارد کاملا روشن است که رییس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است نه ناظر. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با تبریک فرارسیدن میلاد […]

ارسال توسط :

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه هیچ قوه ای نمی‌تواند در امر قوای دیگر دخالت کند، گفت: اصل ۱۱۳ کامل روشن و از بدیهیات است واضحات تفسیر ندارد کاملا روشن است که رییس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است نه ناظر.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با تبریک فرارسیدن میلاد امام علی (علی) گفت: امیرالمومنین (ع) یکی از ویژگی‌های مهمش این بود که جمع اضداد کرد. این جمع اضداد که گفته می‌شود رحم و عطوفت و دستگیری فقرا، ایتام و مستمندان با دلاوری‌های میدان جنگ است که هیچ کس جرات نمی‌کرد. ایشان می‌فرمود من هیچ وقت پشت به عرب نکردم. این فرد وقتی در برابر یک کودک یتیم در خاک قرار گرفته و او را در آغوش می‌گرفت و با او بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: آن همه عدالت و دقت در بیت‌المال و از طرف دیگر، آن آزادگی که ایشان به همه از جمله مخالفان خودش می‌داند. اینکه در مسجد نماز بخواند و عده‌ای با خواندن قرآن نمازشان را قطع کرده و ایشان دوباره نماز بخواند و این کار چند بار صورت بگیرد. بدترین فحاشی‌ها در برابرشان انجام شود و اینکه از او سوال می‌کردند و ایشان پاسخ می‌داد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه علم و بیان امیرالمومنین (ع) را هم نمی‌توانستند تحمل کنند، اظهار داشت: ۲۵ سال صبر در روزهای سخت، آن ظلم و پایمال شدن حق‌ها، توهین به دخت پیامبر، امیرالمومنین (ع) به خاطر برهم نپاشیدن نظام اسلامی نوپا و حفظ وحدت، صبر کرد. وقتی عدالت، اخلاق، شهامت، شجاعت، صبر، ایستادگی و تحمل در کنار هم قرار بگیرد، زیبا می‌شود. آن چیزی که خدا از ما خواسته و پیامبر را الگوی ما قرار داده است، حسن نیکوست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.