چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با سه خانواده شهید
30 خرداد 1403 - 0:21
شناسه : 20520
4

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با سه خانواده شهید به مناسبت هفته قوه قضائیه عصر روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه و در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در آذربایجان غربی، دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، مجیدی دادستان عمومی […]

ارسال توسط :

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با سه خانواده شهید به مناسبت هفته قوه قضائیه
عصر روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه و در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در آذربایجان غربی، دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حجت الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری با خانواده های شهیدان واحدی خاتونی، نباتی تیز خراب و عبدالهی دیدار نمودند.
عتباتی در این دیدارها بیان داشت: حضور خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران در مجموعه دادگستری استان و در امر احقاق حق و اجرای عدالت که به نوعی ادامه راه شهداء می باشد خوش یمن و مایه برکت است.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء به عنوان وظیفه و تکلیف الهی و اسلامی ما می باشد و امروز افتخار داریم که به محضر شما خانواده شهداء برسیم و امیدواریم در ادامه راه شهداء موفق و موید باشیم.
عتباتی ادامه داد: هدف از دیدار با خانواده معظم شهداء عرض ارادت و تجلیل از این عزیزان است، چرا که حق بزرگی در جهت ایجاد امنیت و جاری شدن احکام دین و عزت و سربلندی برای کشور و مردم دارند و این عزت را با خون پاک خود به ارمغان آوردند.
شایان ذکر است شهید مهدی واحدی در ۲۳ آذر ماه ۶۳ در منطقه سرو در درگیری با ضد انقلاب، شهید نباتی در سال ۶۲ در منطقه کوران کردستان و در درگیری با ضد انقلاب و شهید امیر علی عبدالهی در سال ۶۲ در منطقه سلماس و در درگیری با ضد انقلاب بر اثر اصابت تیر بینایی خود را از دست و به افتخار جانباز ی۷۰ درصد رسید و بعد از ۴۱ سال در ۲۵ خرداد ماه امسال به درجه رفیع شهادت رسیدند.
شایان ذکر است در پایان این دیدارها با تقدیم لوح تقدیری توسط رئیس کل دادگستری استان به خانواده‌های این شهدای عزیز از آنها تجلیل به عمل آمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.